ترافیک سنگین در محورهای شرق استان تهران

جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون بار ترافیکی جنوب به شمال محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم به سمت شهرهای شمالی کشور سنگین و پرحجم است.

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگ و حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز، پرحجم و سنگین در جریان است، خودروها به کندی در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز پرحجم و سنگین گزارش‌شده است اما خوشبختانه مشکل خاصی برای عبور خودروها از این محور وجود ندارد.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم سنگین و پرحجم گزارش شده اما به دلیل گنجایش و عرض زیاد این محورها عبور خودروها از این دو محور روان است.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت مدیریت زمان سفر، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی، استراحت قبل و در حین سفر، و... می‌توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنان‌مان را رقم بزنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار