جولان مدیران دولت روحانی در شرکت ملی مس

درحالی بکارگیری مدیران ضعیف دولت قبل یکی از نقاظ ضعف مدیریت شرکت ملی مس هست، مدیرعامل ملی مس برای یکی از مدیران منسوب به دولت روحانی حکم جدید زد.
- اخبار اقتصادی -

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی رستمی در سنوات گذشته در هر شرکتی که در راس مدیریت قرار گرفته  بعضاً خسارت‌هایی به سهام و دارایی‌های سهامداران وارد شده است. با توجه به تغییرات مدیریتی شرکت مس، خروج منابع مالی سهامداران خرد از شرکت به دلیل هوشمند بودن بازار اتفاق افتاد و در کنار کاهش قیمت‌های جهانی و بی تدبیری مدیریتی در بازارگردانی و مدیریت سهام، ارزش بازار شرکت مس از حدود 304 هزار میلیارد تومان به حداقل 229 هزار میلیارد تومان سقوط کرد.
شرکت مس که روزگاری جایگاه سوم را در بازار سرمایه (پس از فارس و فولاد) در اختیار داشت، اکنون با  سوء مدیریت پس از شرکت میدکو (با سودی  10 برابر کمتر از فملی: معادل 4.5 همت) به جایگاه چهارم تقلیل یافته است که با نگاهی ساده به برخی آمار و ارقام که در ادامه می‌آید، می‌توان فهمید که مدیریت این شرکت قصدی برای اداره بهتر شرکت و محافظت از حقوق صاحبان سهام ندارد!

یکی از انتقادهای وارده به مدیریت شرکت مس بکارگیری مدیران ضعیف منسوب به دولت قبل است که در تازه ترین اقدام، درحالی که استمرار مدیریت میلاد شمس داماد احمد شمس معاون دفتر رئیس جمهور در دولت حسن روحانی مورد انتقاد جدی جریان انقلابی می باشد، نه تنها اقدامی در راستای تغییر این مدیر انجام نشده، بلکه در اقدامی جدید حکم تازه ای برای میلاد شمس صادر شده است. 
البته خود آقای رستمی در زمان دولت حسن روحانی دارای سمت های مختلفی در بنگاه های بزرگ اقتصادی بوده است و به نوعی خود از بانیان وضع موجود در شرکت های اقتصادی می باشد.

حالا پس از یک سال از استقرار دولت سیزدهم همچنان شاهد جولان برخی مدیران ضعیف دولت حسن روحانی در بخشهای مختلف اقتصادی دولت جدید هستیم.

شرکت ملی مس ایران ,

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار