کشف ۶۰۰میلیارد ریال فرار مالیاتی در کردستان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۰۰ میلیارد ریال فرار مالیاتی با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سردار علی آزادی، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای مبارزه با جرم فرار مالیاتی و با اشراف اطلاعاتی دریافتند یک شرکت بازرگانی با توجه به گذشت چندین سال از تأسیس آن، هیچ گونه اظهارنامه به ادارات مرتبط وصول نشده است.


وی افزود: مأموران با بررسی های به عمل آمده دریافتند که شرکتی در سال ۱۳۹۳ در سطح شهرستان سنندج برای انجام فعالیت های اقتصادی از جمله واردات و صادرات، با اخذ کارت بازرگانی تاسیس شده است و با توجه به گذشت چندین سال از تاسیس شرکت از طریق هیئت مدیره مربوطه هیچ گونه اظهارنامه ای جهت اعلام اقدامات تجاری شرکت اعلام نشده است.


سردار آزادی تصریح کرد: در همین راستا تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با اقدامات تخصصی و پلیسی، سرنخ های مهمی از این پرونده اقتصادی را کشف کردند.


فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: مأموران در ادامه تحقیقات به این نتیجه رسیدند افرادی با سوء استفاده از کارت بازرگانی اقدام به واردات کالا کرده و طی این مدت مالیات کالاهای وارد شده را پرداخت نکردند.


سردار آزادی با اشاره به دستگیری ۳ نفر متهم این پرونده یادآورشد: متهمان به جرم خود اقرار و با پیگیری ماموران بیش از ۶۰۰میلیارد ریال فرار مالیاتی از متهمان کشف کردند که با تشکیل پرونده متهمان به مراجع قانونی معرفی شدند.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار