با وحدت بین مسلمین، رژیمی مانند اسرائیل در غرب آسیا جایی نخواهد داشت

معاون بازرسی قرارگاه خاتم در مراسم یادواره شهدای وحدت گفت: اگر تمام مسلمین دست در دست هم دهند، رژیم خونخواری مانند اسرائیل در غرب آسیا جایی نخواهد داشت و مردم فلسطین به کشور خود باز خواهند گشت و مشکلات لبنان، یمن، سوریه، فلسطین و عراق حل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سردار محمد جعفر اسدی صبح امروز ۲۹ مهر ماه در مراسم دوازدهمین یادواره شهدای وحدت در مجتمع آیه‌های مشهد، اظهار کرد: طبق آیه قرآن کریم، همه ما دارای ولی هستیم‌. در آیه‌الکرسی اشاره شده است اگر کسی خدا ولی او باشد، به سمت نور هدایت می‌شود، وگرنه طاغوت ولی او می‌شود و به سمت ظلمات می‌رود. شهدای ما حقیقت را دیدند و عاشق شدند و از شوق معشوق سر از پای نشناختند و به وصل او رسیدند.


معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا اضافه کرد: امروز هم سلف شهدا سر از پای نمی‌شناسند و شبانه روز برای دفاع از مردم و کشور تلاش می‌کنند. شهید شوشتری یک جوانمرد و قهرمان بود. او انسانی بود که از خود گذشته بود و همواره به صورت شبانه روزی در حال خدمت به مردم بود. من روز قبل از شهادت وی در محضرش بودم و او بیش از یک ساعت به من گزارش منطقه را می‌داد و از مظلومیت و قهرمانی مردم صحبت می‌کرد. برای شهید شوشتری هیچ تفاوتی نداشت که انسان‌ها چه مرامی دارند، همین که خدا و پیغمبر را قبول داشتند، برای او کفایت می‌کرد که هر کاری برایشان بکند. امروز ما باید کینه یهود را در دل داشته باشیم؛ چراکه خداوند در قرآن به صراحت به ما می‌گوید اشد ناس نسبت به ما یهود است.


وی با بیان اینکه یهود می‌خواست در بین شیعیان و اهل سنت فاصله ایجاد کند، ادامه داد: خدا را شکر که امام و رهبری این فاصله را از بین بردند. ما امتی واحد هستیم. این امت کوچک نیست و اگر تمام مسلمین دست در دست هم دهند، رژیم خونخواری مانند اسرائیل در غرب آسیا جایی نخواهد داشت و مردم فلسطین به کشور خود باز خواهند گشت و مشکلات لبنان، یمن، سوریه، فلسطین و عراق حل خواهد شد. امروز دشمن در افغانستان تلاش می‌کند بین برداران اهل سنت و شیعیان تفرقه بیاندازد تا شکست خفت‌بار خود را تلافی کند.


اسدی بیان کرد: ما از خداوند سپاسگزاریم که رهبر فرزانه‌ای مانند حضرت امام داشتیم که بت طاغوت را شکست و ما را از اسارت نجات داد و حالا هم هم سلف او بیش از ۳۰ سال است که راهش را ادامه می‌دهد . قبل از پیروزی انقلاب، در دانشگاه‌ها و محافل فرهنگی گفته می‌شد که پایان قرن، پایان دینداری انسان‌ها است. امام آمد و گفت قرن آینده قرن اسلام است و اسلام ابرقدرت‌ها را به اضمحلال خواهد کشاند.


این فرمانده نظامی خاطرنشان کرد: شما شاهد بودید شوروی به کجا رسید و امروز هم می‌بینید که آمریکا در چه وضعیتی به سر می‌برد. ما امید داریم همین نسل فروپاشی شیطان بزرگ را ببیند و حتما خواهد دید. حتما قلب خانواده شهدا از این اتفاق شاد خواهد شد. هیچ فرقی بین قاتلان حاج قاسم و کسانی که در شهرستان پیشین شهدای وحدت را به شهادت رساندند، وجود ندارد. ریشه تمام این‌ها یهود است. هر کس دشمنی دشمنان خدا را در دل نداشته باشد، دین ندارد. این مقدم بر دوستی با دوستان خداست و برخی آمدند با فکر باطل خودشان خواستند ما را با دشمنان خدا آشتی دهند با این فکر که معیشت مردم را بهبود بخشند، اما دشمنان حتی به آنان هم پشت پا زدند.


همچنین مولوی نذیر علی‌احمد سلامی نیز در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: سردار شوشتری در مدت کوتاهی که در سیستان و بلوچستان حضور داشت، کارهای بسیار مهمی انجام داد. در چهار جلسه من همراه ایشان بودم و در آخرین جلسه‌ای که تشکیل شد، ایشان به شهادت رسیدند و ما باز ماندیم. سردار شوشتری فرشته رحمتی بود که از طرف خداوند برای استان ما مامور شده بود.


وی ادامه داد: شهید شوشتری چنان اقدامات مفیدی را از خود بر جای گذاشت که فراموش‌شدنی نیست. وی وحدتی را در بین اقشار مختلف و در بین روحانیون به وجود آورد. کارهای او باعث ایجاد امنیت در استان و کشور شد و سرداران نظامی کشور نیز این امنیت را پس از وی حفظ می‌کنند و برنامه‌های این شهید بزرگوار را دنبال می‌کنند. سردار محبوبیت زیادی در دل‌ها داشت. سردار شوشتری شب‌ها به حاشیه شهر زاهدان می‌رفت و جویای احوال فقرا می‌شد. سردار بسیار انسان مفیدی بود و دشمنان این فعالیت‌های خداپسندانه وی را تاب نیاوردند و او را به شهادت رساندند.


نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: تعبیری که من همواره از فعالیت‌های سپاه دارم، این است که سپاه ستون فقرات و رگ حیات این نظام است و اینکه امام گفتند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، این حرف با توجه به اقدامات سپاه گفته شده بود. سپاه نشان داد دلسوز نظام است و کارهایی را انجام می‌دهد که از رسالت خودش خارج است.


سلامی با اشاره به اقداماتی نظیر ساخت و بهسازی مساجد و مدارس، تامین آب، بهبود زیرساخت‌های کشاورزی که سپاه در استان سیستان و بلوچستان انجام داده است، گفت: یکی از بزرگترین نعمات الهی، امنیت است. فعالیت‌های سپاه یکی از عواملی است که باعث ایجاد امنیت در کشور شده است‌. در حدود ۱۰ سال قبل، در اطراف ما ناامنی‌های بسیاری بود اما اکنون مردم ما امنیت کامل دارند. یکی از عوامل ایجادکننده این امنیت، این است که نظام ما یک نظام دینی است‌. دوم توصیه‌های بنیان‌گذار انقلاب و مقام معظم رهبری، در خصوص حفظ وحدت است‌. همچنین یکی دیگر از مهمترین عوامل ایجادکننده امنیت، نیروهای مسلح کشور هستند که آرامش خود را گذاشته‌اند تا مردم امنیت داشته باشند


وی با بیان اینکه از دیگر عوامل ایجادکننده امنیت، تعامل مردم با مسئولین است، اظهار کرد: دشمن و معاندین بسیار سعی می‌کنند که با حیله‌هایی بین اهل تشیع و اهل تسنن تفرقه بیاندازند، اما هرگز موفق نخواهند شد. این نظام با وحدت مردم و رهبری امام(ره) به پیروزی رسید و در حال حاضر هم اگر ما وحدت و تعامل خود را حفظ کنیم، با هدایت‌های رهبر انقلاب موفق خواهیم شد توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و او را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذاریم.


در پایان این مراسم از خانواده‌های سرداران شهید نورعلی شوشتری و رجبعلی محمدزاده و همچنین تعدادی دیگر از شهدای وحدت، تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار