در گفتگو با فاکس نیوز؛

ترامپ: آمریکا در وضعیت بسیار خطرناکی است

رئیس جمهور سابق آمریکا در اشاره به یورش اخیر ماموران اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گفت که این کشور در وضعیت بسیار خطرناکی است و اوضاع باید آرام شود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که دستیارانش با وزارت دادگستری این کشور تماس گرفته و پیشنهاد داده اند هر کمکی که لازم است انجام بدهند چرا که باید اوضاع آرام شود.


بر اساس این گزارش، ترامپ در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز با اشاره به یورش اخیر نیروهای اف بی آی به عمارت خود در فلوریدا گفت: مردم از آنچه روی می دهد بسیار خشمگین هستند.


وی افزود: ما هر اقدامی را که بتوانیم برای کمک انجام خواهیم داد چرا که باید اوضاع کشور را آرام کرد.


ترامپ گفت: کشور در وضعیت بسیار خطرناکی است و به دلیل فسادهای گذشته خشم عظیمی وجود دارد که پیش از این ندیده بودم.


دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیش از این هم از پلیس فدرال این کشور درخواست کرده بود تا اسناد توقیف شده از خانه ویلایی اش در فلوریدا را به او بازگرداند.


مأموران اف‌بی‌آی دوشنبه هفته گذشته با یورش به عمارت ترامپ، ۲۰ جعبه شامل ۱۱ مجموعه اسناد طبقه‌بندی‌شده و فوق محرمانه را توقیف کردند. گزارش نشریه واشنگتن پست حاکی از آن است که اسناد طبقه‌بندی‌شده به تسلیحات هسته‌ای مربوط است.


وزارت دادگستری آمریکا روز جمعه توقیف این اسناد را تأیید کرد و گفت: دلایل احتمالی برای این موضوع وجود دارد که ترامپ قانون جاسوسی را نقض کرده است، چون بر اساس قانون فدرال آمریکا در اختیار داشتن یا انتقال اطلاعات دفاع ملی ممنوع است.


موارد و اسناد ضبط شده از خانه ترامپ شامل مواردی است که به عنوان «طبقه بندی شده» و «فوق محرمانه» علامت گذاری شده‌اند و این عنوان بالاترین سطح طبقه بندی است که فقط برای نزدیک ترین مقامات اطلاعات امنیت ملی کشور محفوظ است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار