جاده ملی پاتاوه ـ دهدشت استاندارد نیست

فرماندار شهرستان دنا با اشاره به اینکه 85 کیلومتر از جاده ملی پاتاوه-دهدشت در حوزه استحفاظی شهرستان دنا واقع شده است،گفت: این محور ارتباطی استاندارد نیست.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از خبرگزاری تسنیم از سی‌سخت، کورش درخشان‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان دنا چهارمین شهرستان پرجمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد با 46 هزار جمعیت بوده که 80 درصد از جمعیت این شهرستان روستایی می‌باشند که می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه و اشتغال بهره ببریم. 

وی عنوان کرد: این شهرستان قطب گردشگری جنوب کشور شناخته می‌شود که انتظار داریم اصحاب رسانه در شناسایی این ظرفیت به دنیا کمک کنند. 

درخشان‌زاده خاطرنشان کرد: با تکیه بر اصل مسئولیت پذیری با حضور مستمر در بین مردم توانستیم عمده مشکلات و نیازهای مردم را درک کردیم و در تلاش هستیم تا حجم مشکلات مردم را کاهش بدهیم. 

وی بیان کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم شورای اداری شهرستان دنا را به صورت دوره‌ای در روستاها برگزار می‌کنیم و درصدد هستیم با تکیه بر ظرفیت مدیران ارشد استانی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نسبت به رفع و کاهش مشکلات اقدام شود. 

درخشان زاده با اشاره به اینکه بازدید از 90 درصد از روستاهای دنا صورت گرفت، افزود: در حوزه بهسازی معابر روستایی شاهد انقلاب هستیم و روستاها تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است. 

فرماندار شهرستان دنا تصریح کرد: برای خدمت رسانی به مردم به اعتبارات استانی بسنده نکردیم و از اعتبارات محرومیت زدایی  و ملی نیز استفاده کردیم و 17 میلیارد تومان جهت پروژه آبرسانی به سادات محمودی و روستاهای اطراف از محل محرومیت زدایی اختصاص داده شد. 

وی با اشاره به شروع پروژه‌های آبرسانی به روستاهای بزرگ توت نده و ده شیخ،  عنوان کرد: در تلاش هستیم که تا سال آینده هیچ روستایی در شهرستان مشکل آب شرب نداشته باشد. 

درخشان زاده خاطرنشان کرد: بهسازی و استاندارد سازی مسیر یاسوج به سی سخت در حال انجام بوده و برای عملیات اجرایی پل کِلو در سی سخت 300 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. 

وی افزود: پس از گذشت 14 سال انصال جاده ارتباطی سی سخت به جاده پاتاوه_ دهدشت از 700 متر معارض به 50 متر رسیده و در تلاش برای اتمام این پروژه هستیم. 

درخشان زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه راه روستایی،  به کندی کار در پروژه راه روستای جلاله اشاره کرد و گفت: در این مورد انتظار داریم که اعتبارات لازم یه موقع به این پروژه تزریق شود تا مردم در فصل سرما با مشکل مواجه نشوند. 

وی افزود: تا پایان سال شهرستان دنا به شهرستان سبز تبدیل می شود و همچنین تا پایان سال هیچ روستایی در شهرستان دنا فاقد پوشش اینترنت نخواهد بود. 

فرماندار شهرستان دنا از نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد،  دنا و مارگون نسبت به اختصاص ردیف بودجه به زلزله شهرستان دنا تشکر کرد و گفت: با تکیه بر اعتبارات زلزله شاهد تحولات چشمگیری در شهرستان دنا هستیم. 

درخشان زاده گفت: 85 کیلومتر از مسیر ارتباطی پاتاوه به دهدشت در حوزه شهرستان دنا واقع شده است و استاندارسازی این مسیر یکی از مطالبات اصلی می باشد،  که حد فاصل تنگ سریز تا سرتنگ توتنده عریض سازی صورت گرفته و حد فاصل سرتنگ توتنده تا شهر پاتاوه در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد و بعد از پاتاوه نیز کارهای مطالعاتی نیز در حال انجام است.

وی یادآور شد: شغل خبرنگاری یکی از مشاغل پر مخاطره جامعه است،  اسن قشر سربازان خط مقدم اطلاع رسانی هستند و رسالت بیان واقعیات در کنار مردم بودن و رعایت اخلاق در نوشتن مطالب جز رسالت خبرنگاران به شمار می آید. 

درخشان زاده بیان کرد: رسالت پیامبران نیز پیام رسانی بوده و پیامبران نوید دهنده و خبر دهنده بوده اند،  پس می طلبد خبرنگاران قدر جایگاه خود را بدانند.

بارندگی‌ها در استان مرکزی بیش از 1400 میلیارد تومان خسارت به همراه داشتاعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای "کرج ـ چالوس" و آزادراه " تهران ـ شمال"وزارت راه: بارها دستور توقف متروپل را دادیم ولی به آن توجه نشدوی ادامه داد: در جامعه امروزی نیز نقش رسانه ها غیر قایل انکار است و بی توجهی برخی مدیران و مسئولان نسبت به مطالبه گری خبرنگاران قابل قبول نیست. 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار