امام جمعه خرمشهر:

جهاد تبیین وظیفه همگانی است

خرمشهر - امام جمعه خرمشهر ورود همگانی برای شرکت در جهاد تبیین و مقابله با جنگ نرم را یک الزام دانست.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: دشمنان همه داشته‌ها، امکانات و تجهیزات خود را به میدان آورده و همه نیروهای خود را برای وارونه جلوه دادن حقایق، سیاه نمایی و تضعیف ایمان مردم بسیج کرده‌اند اما تاکنون مقابله با آن به اندازه کافی نبود.

وی در ادامه حضور همه گروه‌ها را برای مقابله با این جنگ نرم ضروری دانست و بیان کرد: همه باید با فریاد، قلم و ارشاد به فرمان رهبری لبیک بگویند و در میدان تبیین حضور داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر نیز خواستار حضور پر رنگ حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مراکز علمی، نخبگان جوانان در این مسیر شد و با اشاره به اهمیت تولید محتوا گفت: باید در بحث تولید محتوا در جهاد تبیین تشکیلاتی و شبکه‌ای عمل شود و شبکه‌ای عمل کردن به معنای هم افزایی است.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه با اشاره به حملات علیه یمن بیان کرد: یمن بیش از یک سال است درگیر جنگ ظالمانه و بمباران شبانه روز از طرف سعودی و امارات است که از طرف آمریکا و اسرائیل پشتیبانی می‌شود اما ملت مظلوم یمن دست بسته نیست و به اتکا به وعده‌های خدا می‌توانند متجاوزان سعودی را به خاک ذلت بکشند.

وی بر حمایت ملت ایران و محکومیت این خشونت‌ها تاکید کرد و افزود: از حملات نظامی مردم یمن حمایت و اعلام می‌کنیم که مردم یمن تنها نخواهند بود.

امام جمعه خرمشهر به موضوع اشتغال جوانان خرمشهری اشاره و لزوم بومی گزینی تاکید و اظهار کرد: هر روز مراجعات در رابطه اشتغال وجود دارد و در رابطه با اشتغال و بومی گزینی بسیار صحبت شده و امید است که مسئولان در پی رفع مشکلات اشتغال باشند.

وی به اقدامات انجام شده در خرمشهر برای رفع مشکلات حوزه آب و فاضلاب اشاره کرد و گفت: مشکل نقاط بحرانی آب‌گرفتگی خرمشهر ظرف ۴۰ روز رفع شده و پروژه‌های خوبی نیز توسط آبفا تعریف و تأمین اعتبار شده است که مسئولان باید برای کمک به اجرایی شدن هرچه سریع‌تر آنها هم افزایی داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از خبرنگار مهر، نمازگزاران خرمشهری پس از اقامه نماز جمعه در تجمعی حمایت خود را از مردم یمن در مقابل حملات نظامی اعلام کردند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار