مدیرکل دفتر سرمایه گذاری حمل و نقل جاده‌ای:

خدمات در حریم ها راهها باید در قالب مجتمع های رفاهی باشد

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: معتقدیم هر خدماتی که قرار است در حریم راه‌ها ارائه شود باید در قالب مجتمع‌های خدماتی رفاهی باشد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، غلامحسین دغاغله شامگاه دوشنبه در نشست مشترک انجمن‌های صنفی کشوری و انجمن‌های صنفی استان‌های زنجان و قزوین، به قوانین مربوط به حریم راه‌ها و تاسیسات منفرد اشاره کرد و گفت: معتقدیم هر خدماتی که قرار است در حریم راه‌ها ارائه شود باید در قالب مجتمع‌های خدماتی رفاهی باشد.


وی به موضوع رسیدگی به مسائل و مشکلات مجتمع‌های بین راهی به مسائل مربوط به مالیات بر ارزش افزوده و سوخت مجتمع‌های خدماتی اشاره کرد و ابراز داشت: رفع این مسائل و مشکلات به تنهایی از دست ما خارج است و ما معتقدیم این مسائل و مشکلات با پیگیری‌های مداوم حل شدنی است.


مدیرکل دفتر سرمایه گذاری آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، به پیگیری‌های متعدد در خصوص اخذ معافیت مالیات بر ارزش افزوده در بخش کالا و اخذ نتایج مورد انتظار اشاره کرد و گفت: معتقدیم با جمع‌آوری مستندات و پیگیری می‌توانیم بخش خدمات شامل مجتمع‌های خدماتی رفاهی را نیز از پرداخت مالیات معاف کنیم.


دغاغله به هزینه‌های مجتمع‌های رفاهی و خدماتی از جمله هزینه‌های کارگری و با یادآوری مشکلات سازمان متبوع در مباحث تامین سوخت مورد نیاز مجتمع‌ها در چند سال گذشته اشاره کرد و افزود: مکاتبات انجام گرفته و تشکیل جلسات مشترک تخصصی با اعضای کانون‌های صنفی و تدوین مستندات دقیق، این مشکل نیز حل و فصل شود.


وی تاکید کرد: ساخت و ساز در ۱۰۰ متری حریم راه‌ها ممنوع است و با آن مخالف هستیم.


مدیرکل دفتر سرمایه گذاری آزادراه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: توجهی به این موضوع منجر به افزایش نقاط حادثه خیز و ترافیک در نزدیکی شهرها می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار