قرداحی: روزی خواهد آمد که اظهارات یک لبنانی درباره جنگ یمن را به یاد می‌آورند

وزیر اطلاع رسانی لبنان پس از ارائه رسمی استعفای خود در سخنانی گفت که پس از توقف جنگ یمن منتقدانش اظهارات او را به یاد خواهند آورد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان پس از ارائه رسمی استعفایش از دولت این کشور در کنفرانس مطبوعاتی در این باره اظهار کرد که او در اظهاراتش درباره جنگ یمن قصد توهین به هیچ طرفی را نداشته است.

وی گفت: یک کمپین بیرحمانه در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در لبنان و کشورهای حوزه خلیج (فارس) من را هدف قرار داد و به همین دلیل درخواست‌ها برای استعفا و تحریم لبنان از سوی کشورهای حوزه خلیج (فارس) مطرح شد.

این مقام لبنانی تصریح کرد: در این کمپین توهین‌های فراوانی به من و خانواده‌ام شد.

قرداحی درباره مخالفتش با استعفا در ابتدای شکل گیری بحران نیز تاکید کرد: می‌خواستم بگویم که لبنان سزاوار این برخورد نیست.

وی ادامه داد: من نمی‌پذیرم که عامل آسیب به لبنان و برادران لبنانی‌ام در کشورهای عرب خلیج (فارس) باشم، زیرا لبنان از من مهم‌تر است.

قردهی خاطرنشان کرد که ماندن او در دولت به دلیل درخواست‌های فراوان برای استعفا حتی در داخل تیم دولتی پوچ و بیهوده شده است.

وی همچنین تاکید کرد: جنگ یمن تا ابد ادامه نخواهد یافت و روزی خواهد آمد که طرف‌های جنگ بر سر میز مذاکره می‌نشینند و در آن زمان صحبت‌های یک مرد لبنانی درباره جنگ یمن را به خاطر خواهند آورد.

قرداحی تصریح کرد: امیدوارم آن روز آنها مردی از لبنان را به یاد بیاورند که به دلیل عشق به یمن و مردم آن، عربستان سعودی و مردم آن، امارات و ملت آن و همه کشورهای عرب حوزه خلیج (فارس) خواستار پایان دادن به جنگ شد.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار