پشت پرده هشتگ اعتصابات سراسری/ فصل جدید دو قطبی سازی اقتصادی کشور

پر واضح است که تمام محتواهای منتشر شده یک هدف واحد را تحت عنوان ایجاد اعتصابات گسترده در سطح صنایع و کسب و کارهای کشورمان دنبال می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، نوید کمالی؛ طی روزهای اخیر هشتگ اعتصابات سراسری به محور عملیات روانی و رسانه‌ای دشمنان کشورمان بدل گردیده است به طوری که تا کنون تنها 21878 محتوا در کانال‎‌های تلگرام، 42285 محتوا در گروه‌های تلگرامی، 4025794 توئیت و 10428 پست در اینستاگرام در این رابطه تولید و منتشر شده است!

 پر واضح است که تمام محتواهای منتشر شده یک هدف واحد را تحت عنوان ایجاد اعتصابات گسترده در سطح صنایع و کسب و کارهای کشورمان دنبال می‌کنند.

 بنابر تعاریف علمی «اعتصاب» به معنی توقف موقت و هدفمند کار توسط گروهی از کارکنان و مردم به منظور بیان اعتراض یا تحمیل یک تقاضا است. در اعتصاب اقدام علیه کارفرمایان انجام می‌گیرد و در نهایت ممکن است کارگران و مدیران وارد «ستیز اجتماعی» شوند.
 همانگونه که مشخص است هدف از اعتصاب تحمیل خسارت به کارفرما است اما نکته اینجاست که با وارد شدن خسارت به کارفرما(که گاه متشکل از مجموعه‌ای از افراد و گروه‌ها می‌باشد)، طبیعتاً کارفرما امکان و توان کمتری برای انجام تعهدات خود در قابل کارکنانش را خواهد داشت، لذا عملاً در پی شکل گیری و تداوم اعتصابات زمینه تشدید تنش بین کارفرما و کارکنان فراهم می‌شود که این مسئله در سطح گسترده مورد انتظار دشمنان ملت ایران است چرا که این تنش‌ها خود منجر به تشدید بی‌ثباتی اقتصادی کشورمان خواهد شد!
 به عبارت بهتر دشمنان کشورمان به خوبی دریافته اند که جمهوری اسلامی ایران به واسطه بیش از چهار دهه سرمایه گذاری هوشمندانه حکمرانان خود در عرصه قدرت آفرینی و تولید سرمایه هیبریدی سخت و نرم، به یکی از مهمترین، گذارترین و البته باثبات ترین کشورهای جهان بدل گردیده است، لذا برای مقابله با این نظام مقتدر بایستی از درون، کشور را دچار دوقطبی سازی اجتماعی و اقتصادی کرد!
 گرچه این پروژه قدیمی که بارها دشمن درصدد استفاده از آن برای فشار برجمهوری اسلامی ایران بوده است، همواره شکست خورده است ولیکن شناخت دقیق ابعاد روانی این موضوع میتواند ما را در جهت تبیین بهتر نقشه دشمنان یاری رساند.

 لذا پس از شکست پروژه دو قطبی سازی جنسیتی شاهد شروع پروژه تشویق به اعتصاب کارکنان صنایع و کسب و کارهای مختلف هستیم که مواجه هوشمندانه با آن جز به مددد تبیین و روشنگری در بین جامعه کارفرمایان و کارگران و کارمندان ممکن نخواهد بود.
 انتهای پیام/6544

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار