رهبر انصارالله یمن:

پیروزی متجاوزان در یمن محال است/ مقاومت همچنان ادامه دارد

عبدالملک بدرالدین در سخنانی به مناسبت روز شهید با بیان اینکه جنایت های ائتلاف متجاوز سعودی علیه یمن لگه ننگی بر پیشانی جامعه جهانی است، بر ادامه مقاومت علیه متجاوزان و اشغالگران تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در سخنانی به مناسبت روز شهید گفت: نیروهای شرور و طاغوتیان اجازه نمی دهند آنگونه که خداوند متعال برای ما خواسته است، آزاد زندگی کنیم. از این رو ما باید با استناد به اعتقادات ایمانی خود و به عنوان ملتی که مشتاق آزادی و استقلال است حرکت کنیم. طاغوتیان خواهان اشغالگری و غارت منابع یمن و به بردگی کشاندن ما هستند تا طبق منافع آنها عمل کنیم.


وی در ادامه افزود: مشکل دشمنان با ما این است که آنها می خواهند با استفاده از تجاوزگری، قتل و جنگ فراگیر نظامی، اقتصادی، رسانه ای و فرهنگی اراده ما را بشکنند.


الحوثی در ادامه تصریح کرد: مسلمانان در همه کشورهای اسلامی هدف توطئه های نظامی، امنیتی، اقتصادی و جنگ نرم دشمنان قرار دارند. دشمنان امت، خواهان به یغما بردن آزادی، کرامت و استقلال آن هستند و این تقابل، از مهمترین نتیجه های اسلام است زیرا اسلامی که در آن انسان برده و بنده طاغوتیان و در مقابل مجرمان ذلیل باشد، هیچ ارزشی ندارد. ارزش اسلام به این است که انسان سرافراز و سربلند زندگی کند و طبق تعالیم خداوند حرکت کند و در دنیا و آخرت به رضایت و رضوان او دست یابد.


رهبر انصار الله خاطرنشان کرد: نسل امروز ما عاشق شهادت است و به همین خاطر سر در مقابل بردگی و بندگی فرود نمی آورد و در مقابل ذلت و تسلیم شدن، قد علم می کند. دشمان مشاهده می کنند که چگونه جوانان ما با تمام جدیت و ثبات عازم جبهه های جنگ می شوند و چگونه در میادین، قهرمانی ها را رقم می زنند.


وی افزود: جرایم ائتلاف متجاوز سعودی در یمن، لگه ننگی بر پیشانی همه جامعه بشری است. همه معتقدند که جنگ علیه یمن، فاجعه بار و غم انگیز است و با هیچیک از معیارهای انسانی، ارزشی و اخلاقی همخوانی ندارد. مردم یمن علاوه بر تحمل محاصره و گرسنگی، در مراسم شادی و عزا هدف حملات ائتلاف متجاوز قرار می گیرند. ما در سال هفتم جنگ هستیم و آنها همچنان به تجاوزگری و محاصره خود ادامه می دهند و ما با استناد به مواضع قرآنی و طبق قوانین بین المللی با این تجاوز مقابله می کنیم.


دبیرکل انصار الله ادامه داد: همه جهان به ائتلاف متجاوز سعودی گفته اند که ادامه جنگ علیه یمن به نفع آنها نیست و متجاوزان در این جنگ شکست خورده اند و به اهداف خود نمی رسند. جریان کنونی تحولات یمن نشان می دهد تحقق اهداف ائتلاف متجاوز سعودی غیرممکن است. تداوم مسیر ما در دفاع از ملت و آزادی ها، با استناد به همه معیارها حق، عادلانه، صحیح، حکیمانه و مشروع است. ما بر اساس وظیفه انسانی، ایمانی، اخلاقی و بنا به جهاد مقدس خود به مقاومت علیه ائتلاف متجاوز ادامه خواهیم داد.


دبیرکل جنبش انصار الله در پایان گفت: ما صلح را می پذیریم ولی تسلیم شدن را به هیچ عنوان. برای تحقق این هدف، آنها باید تجاوز و محاصره خود را متوقف و به اشغالگری پایان دهند. ما هیچ معامله و سازشی را که در آن محاصره نفس‌گیر علیه ملت یمن همچنان در جای خود باقی باشد، نمی پذیریم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار