آرامش برای استقلال از نان شب واجبتراست/کیفیت بازیکن خارجی مهم است

کارشناس فوتبال گفت: استقلال قبل از هر چیز به آرامش نیاز دارد و اگر قرار باشد تغییراتی هم در این باشگاه صورت بگیرد، باید برای ایجاد آرامش آن باشد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در گفتگو با مهر اظهار داشت: آنچه در استقلال از بین رفته، ثبات و آرامش است که باید به این تیم بازگردد. اتفاقات رخ داده نشان می دهد این تیم همچنان در آتش اختلاف می‌سوزد که این اصلاً به سود آبی‌ها نیست.


وی افزود: من هرگز به نامی اشاره نمی‌کنم و نظر شخصی روی فردی در سیستم مدیریت این باشگاه ندارم، اما تاکید دارم وزارت ورزش و جوانان با باید ثبات و آرامش را به استقلال باز گرداند؛ چیزی که از نان شب هم برای این تیم واجب تر است.


کارشناس فوتبال و مربی پیشین آبی پوشان در خصوص نقل و انتقالات این تیم اظهار داشت: قطعاً تیم هنوز کامل نیست و کادر فنی استقلال برای این منظور باید بازیکنان دیگری به خدمت بگیرد. استقلال هنوز دفاع چپ تخصصی «شش دانگ» و هافبک بازی‌ساز هم ندارد و در بعضی از پست‌ها هم با کمبود بازیکن مواجه است. من از بودجه و مسائل مالی خبر ندارم و تنها به لحاظ فنی در این خصوص قضاوت می‌کنم. به لحاظ فنی این تیم برای کامل شدن حداقل به دو - سه بازیکن با کیفیت نیاز دارد.


مدرس رسمی فیفا در خصوص نقل قولی که از وی در خصوص نقش دلالان در حضور بازیکنانی از عمان و سوریه در فوتبال ایران و تیم مس رفسنجان منتشر شده بود تاکید کرد: برداشت درستی از صحبت‌های من صورت نگرفته است. منظور من هرگز بدین شکل نبوده که بازیکنان عمانی را دلالان به مس رفسنجان آورده‌اند. در وهله اول باید بگویم به طور کلی کیفیت بازیکن مهم‌تر از ملیت او است. تیم ملی فوتبال سوریه بازیکنانی زیادی دارد که در سطح اول آسیا هستند و هر تیم بزرگی در آسیا حاضر به جذب آنهاست. مگر «عمر خربین» یا «عمر سوما» سوری نیستند؟ کیفیت بازیکن از ملیت آن مهم‌تر است. با اینکه به طور کلی سطح فوتبال عمان و سوریه در حد بالای آسیا نیست، اما فوتبال در این کشورها هم می‌تواند بازیکنان خوبی داشته باشد.


اقبالی در ادامه خاطرنشان ساخت: لیگ بیستم از کیفیت چندان مطلوبی برخوردار نبود که شاید بتوان بخشی از آن را به متاثر بودن فوتبال از کرونا ارتباط داد. اما این انتظار می‌رود که لیگ بیست و یکم لیگی پویا تر جذاب‌تر از لیگ بیستم باشد.


آرامش برای استقلال از نان شب واجبتراست/کیفیت بازیکن خارجی مهم است

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار