امام جمعه شهر چمران:

آزادی و آزادی‌خواهی بازیچه سیاسی دولت‌های غربی شده است

امام جمعه شهر چمران گفت: آزادی و آزادی‌خواهی بازیچه سیاسی دولت‌ها شده و از آن برای مقاصد شنیع خود استفاده می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت‌الاسلام عارف ابراهیمی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران شهر چمران توهین و جسارت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم و اظهار کرد: چندی پیش پلیس سوئد اعلام کرد مجوز اعتراضی را صادر کرده که سازمان‌دهنده آن قصد دارد قرآن را بسوزاند و این کار انجام شد.


وی افزود: ما این اقدام خشونت‌گرایانه و نفرت‌پراکنه دولت سوئد را محکوم می‌کنیم. اگر دولت سوئد واقعاً خود را مَهد آزادی می‌داند، اجازه دهد که کنفرانس و مراسمی در رابطه با هلوکاست یا مراسم‌هایی علیه یهودیان اسرائیلی برگزار شود. آزادی و آزادی‌خواهی بازیچه سیاسی دولت‌ها شده و از آن برای مقاصد شنیع خود استفاده می‌کنند.


خطیب جمعه شهر چمران به دیدار اخیر جمعی از خانواده شهدا با امام خامنه‌ای (حفظه الله) اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار فرمودند «جوان احتیاج به الگو دارد. اینها الگوهای زنده‌ی کشور ما و جوان‌های ما محسوب می‌شوند. یاد اینها باید زنده بماند».


حجت‌الاسلام ابراهیمی متذکر شد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرموده‌اند، جوانان نیاز به الگو دارند، بهترین و سالم‌ترین الگو همین جوانان هستند که مراتب عرفانی و اخلاقی را یک شبه طی و جان خود را فدای اسلام کردند.


وی عنوان کرد: شاهد هستیم نوجوان و جوان ما فلان بازیگر و بازیکن بعضاً بی‌سواد و بدون هیچ قید و بند اخلاقی که همه فکر و ذهنش چپاول بیت‌المال است که به طور صریح یکی از همین‌ها به خبرنگاران اعلام می‌کند که «گنج در خرابه هاست». یعنی نگاه آنها به ایران و ملت ایران یک نگاه پست و حداقلی است به طوری که حتی حاضر نیستند فرزندانشان در میهن را به دنیا بیاید، الگوی خود قرار می‌دهند.


حجت‌الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه جسارت‌کنندگان به خانواده شهدا، داعشی‌های داخلی هستند، عنوان کرد: رهبر انقلاب در ادامه فرمایشات خود در دیدار با خانواده شهدا می‌فرمایند: «از زاویه ارزش‌گذاری قرآنی، پدران، مادران و همسران شهدا دارای فضیلتی بیشتر از دیگر مؤمنان و مصداق صابرانی هستند که خداوند بر آنان صلوات و رحمت می‌فرستد.


وی متذکر شد: گذشت پدران و مادران از فرزندان دلبندشان و گذشت همسران شهیدان از محبت عاشقانه و آتشین به همسرانشان، اوج نیکوکاری و انفاق در راه خدا است. خانواده‌های شهیدان نمونه بارز جهاد با نفس هستند؛ چرا که با مبارزه و غلبه بر میل و محبت و اشتیاق خود به فرزندان و همسرانشان، آنان را راهی میدان جهاد کردند.


خطیب جمعه شهر چمران بیان کرد: اما ببیند کار داعشی‌های داخلی به جای رسیده که همسر و فرزند شهید را کتک می‌زنند و به آنها جسارت می‌کنند. آیا تا به حال دیده‌اید که زن بی‌حجابی از سوی عده از زن‌های با حجاب کتک بخورند، خیر. چرا؟ زیرا دختران محجبه ما عفت، حیا، بزرگ‌منشی و… دارند اما این بی‌حجاب‌های داعشی مسلک به سادگی هر چه تمام و بعضاً در مقابل چشم مردم زن باحجاب ما را به قصد کشتن کتک می‌زنند.


حجت‌الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: این موضوع قابل تحمل نیست که در نظام جمهوری اسلامی افراد باحجاب به همراه فرزندانشان کتک بخورند. مسئولان هر چه سریع‌تر به فکر راه چاره‌ای باشند، چرا که کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار