سانا گزارش داد؛

آغاز رسیدگی به وضعیت شماری از افراد مسلح و تحت تعقیب در داعل درعا

سانا از آغاز روند رسیدگی به وضعیت شماری از افراد مسلح و تحت تعقیب و تحویل سلاح به ارتش سوریه در شهر داعل در حومه شمالی درعا در جنوب سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، منابع سوری اعلام کردند که ارتش سوریه در راستای بسط سیطره خود بر استان درعا وارد شهر جدید در این استان که تحت کنترل گروههای مسلح بود، شده است.


خبرگزاری سانا از آغاز روند رسیدگی به وضعیت شماری از افراد مسلح و تحت تعقیب و تحویل سلاح به ارتش سوریه در شهر داعل در حومه شمالی درعا در جنوب سوریه خبر داد.


بر اساس این گزارش؛ روند حل و فصل و رسیدگی به اوضاع افراد مسلح و تحت تعقیب در شهر داعل در حومه شمالی استان درعا شروع شده است.


سانا گزارش داد: یگانهایی از ارتش سوریه وارد شهرک های تل شهاب و زیزون در حومه درعا در جنوب سوریه شدند.


چند روز قبل هم ارتش سوریه به همراه نیروهای امنیتی و پلیس نظامی روسیه وارد شهرک تل شهاب در حومه غربی درعا شده و در یکی از مدارس این شهرک مرکز حل و فصل برای رسیدگی به وضعیت شماری از افراد مسلح و تحت تعقیب، دایر کرده بود.


خبرنگار سانا چند روز قبل از روند رسیدگی به وضعیت شماری از افراد مسلح و تحت تعقیب و تحویل سلاح به ارتش سوریه در شهر طفس در حومه شمالی غربی درعا براساس توافق حل و فصل طراحی شده توسط دولت سوریه خبر داده بود.


گفتنی است که چند روز قبل هم منابع خبری از ورود برخی واحدهای ارتش و نیروهای امنیتی سوریه به منطقه المزیریب در غرب درعا در جنوب سوریه خبر داده بودند و اینکه همزمان با ورود این نیروها به المزیریب، مرکزی نیز برای رسیدگی به اوضاع افراد تحت تعقیب و تحویل سلاح‌های آن‌ها ایجاد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار