سردار احمدی مقدم:

آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما موفق نبود

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در دیدار وزیر دفاع سوریه گفت: آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، سرلشکر العماد علی محمود عباس وزیر دفاع سوریه و هیئت همراه که به کشورمان سفر کرده اند عصر امروز دوشنبه از دانشگاه عالی دفاع ملی بازدید و با سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی دیدار و گفتگو کرد.


سردار احمدی مقدم در این دیدار طی سخنانی، اظهار داشت: ما همواره بر رشد و تقویت دوستی در تمام زمینه‌ها تاکید داریم در واقع همان گونه که ایران در مبارزه با تروریسم سوریه را کمک کرد و این در حالی بود که آمریکا از تمامی ابزار تروریسم در سوریه استفاده کرد اما نتوانست در این کشور موفق شود و ارتش سوریه توانست بر آنها غلبه کند و بدین ترتیب نقشه آنها را خنثی کرد.


وی سپس به نقش رهبری مقام معظم رهبری و نیز مجاهدت‌های میدانی قهرمان قاسم سلیمانی و بشار اسد رئیس جمهور سوریه اشاره کرد و افزود: دانشگاه عالی دفاع ملی
پایگاه و مرکزی برای توسعه و تقویت روابط بین دو کشور است و امیدواریم این دیدار مقدمه مشارکت همکاری‌های علمی و پژوهشی میان دانشگاه ما و آکادمی عالی نظامی سوریه و سایر مراکز پژوهشی دفاعی سوریه باشد.



سردار احمدی مقدم در ادامه درباره مأموریت‌ها و ساختار دانشگاه عالی دفاع ملی توضیحاتی را هم ارائه کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار