امام جمعه گرگان:

آمریکا با هدف فروش سلاح به دنبال تداوم جنگ‌های خاورمیانه است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: آمریکایی ها برای به دست آوردن پول و دلار بیشتر از طریق فروش سلاح به دنبال آن هستند که جنگ‌های منطقه خاورمیانه ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای این استکبار جهانی در ۱۲ سال گذشته تلاش‌های زیادی برای براندازی و سرنگونی دولت رسمی کشور سوریه انجام دادند.


امام جمعه گرگان افزود: با وجود هزینه‌های هنگفت حامیان گروه‌های تروریستی در سوریه و تمام فراز و نشیب‌های موجود اما جبهه مقاومت و ملت و دولت قانونی سوریه پیروز این میدان بزرگ بودند.


وی ادامه داد: آوردگاه سوریه نشان داد که پول و دلار نمی‌تواند تعیین کننده نهایی تحولات سیاسی و نظامی باشد بلکه این جبهه مقاومت بود که در برابر آمریکا و هم‌پیمانان آنها به پیروزی رسید.


نورمفیدی گفت: پس از توافقات بین ایران و عربستان اقدامات و مذاکرات خوبی بین یمن و عربستان در حال شکل‌گیری است و توافقاتی هم حاصل شد اما آمریکایی‌ها در این موضوع کارشکنی می‌کنند.


امام جمعه گرگان بیان کرد: بر اساس برخی آمارها ۳۷۵ هزار یمنی در تحولات نظامی سال‌های اخیر این کشور جان خود را از دست داده‌اند، با وجود این دولت آمریکا برای حفظ بازارهای سلاح و کسب درآمد و دلار نمی‌خواهد که این مذاکرات به نتیجه برسد و به دنبال تداوم جنگ و خونریزی در منطقه است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار