آنچلوتی: توهین هواداران اوساسونا بی‌احترامی به مردم ترکیه و سوریه بود تا وینیسیوس!

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از عملکرد شاگردانش مقابل اوساسونا راضی است و به توهین هواداران اوساسونا به بال برزیلی‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، کارلو آنچلوتی در پی برتری 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل اوساسونا در هفته بیست‌و‌سوم لالیگای اسپانیا گفت: این یک بازی رقابتی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. ما بابت کسب پیروزی در این دیدار بسیار راضی هستیم. در جریان بازی درست در لحظه‌ای که به دردسر افتاده بودیم، به موقع به گل رسیدیم.

وی همچنین در تمجید از مهاجم 18 ساله‌اش که در دقیقه 88 وارد زمین شد و پاس‌ گل مردود وینیسیوس جونیور و پاس گل آسنسیو را ساخت، اظهار داشت: آلوارو رودریگس بازیکن بسیار باکیفیتی است. او قد بلندی دارد، توپ را به خوبی کنترل می‌کند و می‌تواند ضربه سر هم بزند. رودریگس می‌تواند به ما کمک کند، همانطور که در این دیدار به ما کمک کرد. برای یک بازیکن جوان آسان نیست که به میدان بیاید و اولین بازی را در تیم اصلی باشگاه انجام دهد. او دو پاس گل داد، یکی به وینیسیوس و یکی به آسنسیو. من متقاعد شده‌ام که او در ادامه فصل به ما کمک خواهد کرد. باید با رائول (سرمربی رئال کاسیتا) شرایط را ارزیابی کنیم که آیا آلوارو می‌تواند زمان بیشتری را با ما بگذراند یا خیر.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین در خصوص عملکرد هافبک فرانسوی‌اش در این دیدار خاطرنشان کرد: کاماویگا بسیار خوب بازی می‌کند و ما از او خیلی راضی هستیم. ادواردو به تیم انرژی می‌دهد. او از نظر دفاعی بسیار خوب بود و در کنار سبایوس و مودریچ واقعاً خوب بازی کرد. وقتی او شروع به همکاری با والورده در زمین کرد، همین تفاوت را رقم زد.  

 وی همچنین درباره توهین‌های هواداران اوساسونا به وینیسیوس جونیور در آغاز این بازی اظهار داشت: جدا از عدم احترام به یک دقیقه سکوت (به احترام زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه)، من فکر می‌کنم چنین نگرشی علیه وینیسیوس در حال پیشرفت است، اما این بی‌احترامی به مردم ترکیه و سوریه بود تا وینیسیوس. او مثل همیشه بازی تماشایی از خود به نمایش گذاشت. در نیمه اول اوضاع برای وینیسیوس کمی سخت بود، اما در نیمه دوم تفاوت را رقم زد. او گل اول ما را به ثمر رساند و چندین موقعیت هم برای خودش ساخت.

کارلتو همچنین در خصوص اعتراضی که پس از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول به داور بازی داشت، گفت: به این دلیل به داور اعتراض کردم چون در آخرین خطای نیمه اول، توپ 20 متر جلوتر برای ازسرگیری بازی قرار داده شد که به نظرم مزخرف بود. این اما اشتباه من بود و داور ماجرا را توضیح داد. به نظرم داوری در این دیدار خوب بود.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار