آژانس اتمی: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.
- اخبار بین الملل -

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در پی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز جمعه در بیانیه‌ای تأیید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

در این بیانیه آمده است: « آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأیید می‌کند که هیچ خسارتی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.مدیر کل، رافائل گروسی همچنان خواستار خویشتنداری حداکثری از همه است و تأکید می‌کند که تأسیسات هسته‌ای هرگز نباید در درگیری‌های نظامی هدف قرار گیرند. آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوضاع را از نزدیک رصد می‌کند.»

ساعاتی پیش برخی منابع غربی و صهیونیستی در پی گزارش‌هایی از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان مدعی حمله موشکی اسرائیل شده بودند. با وجود این، منابع آگاه به تسنیم گفتند که علیرغم شایعات هیچ گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از تسنیم، بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

همچنین منابع  موثق تاکید می‌کنند که تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است و گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

تکذیب پرواز ریزپرنده در اصفهان/ پدافند به شئ مشکوک شلیک کردتکذیب حادثه اطراف فرودگاه اصفهان/مسافرگیری پرواز قطریگزارش تسنیم از شهر قهجاورستان اصفهان/ تکذیب انفجار +‌ فیلم

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار