آیت‌الله خاتمی: ‌امام خامنه‌ای مقتدرانه در برابر تمام دشمنی‌ها ایستاده‌اند/ در جنگ ‌اقتصادی هستیم

عصو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش شبانه‌روزی رئیس جمهور و دولت برای رفع مشکلات گفت: همه باید به این باور برسیم که در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم.

به گزارش ذاکرنیوز ، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد انقلاب بجنورد اظهار داشت: امام عزیز ما یک حقیقت همیشه زنده است و چهره و نام امام خمینی (ره) از سال 1342 عالم‌گیر شد و این امر به اراده الهی تاکنون نیز ادامه دارد. از ویژگی‌های بارز اخلاقی امام خمینی (ره) علی‌رغم بمباران گسترده تخریب دشمنان امیدوار بودن و عدم یاس در طول دوران سخت مبارزه از سال 42 تا پیروزی انقلاب اسلامی بود.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطر‌نشان کرد: امروز جانشین شایسته و به حق امام خمینی(ره) نیز بر همین مدار جامعه اسلامی را رهبری می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره حوادث و اغتشاشات پاییز سال گذشته، بیان کرد: اغتشاشات خائنانه اخیر، رهبری جامعه را مأیوس نکرد و این از ویژگی‌های شاخص رهبری به تبعیت از امام خمینی (ره) است.

وی افزود: پیام حضور راهپیمایی باشکوه و بی‌سابقه 22 بهمن ماه علی‌رغم برخی مشکلات موجود یعنی امیدواری مردم به انقلاب است.

آیت‌الله خاتمی گفت: یاس در زندگی امام و رهبری عزیز راه ندارد و به اذن اراده الهی مشکلات به زودی تمام می‌شود. خستگی‌ناپذیری امام یکی دیگر از ویژگی‌های رفتاری این عالم بزرگ و برجسته بود.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: دشمنان تمایل دارند مردم را در مسیر متعالی مبارزه با استکبار خسته کنند و تلاش‌های آن‌ها در فضای مجازی موید این موضوع است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ایستادگی بر موضع حق در طی سال‌های طولانی مبارزه با استکبار در رفتار امام خمینی (ره) جاری بود.

آیت‌الله خاتمی خاطرنشان کرد: در سالروز ارتحال امام (ره) باید مقاومت را از ایشان بیاموزیم؛ ویژگی که رهبری انقلاب هم به آن ایمان و باور دارد.

وی در ادامه افزود: امام و رهبری عزیز از تمام قوای مقننه، قضائیه و مجریه دفاع کردند.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: انتقاد از برخی رفتارها نسبت به مجلس، دولت، قضائیه وارد است اما این دلیل بر عبور از ارکان حکمرانی و نادیده گرفتن آن‌ها نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش شبانه‌روزی رئیس جمهور جهت رفع مشکلات بیان کرد: باید متوجه بود که در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار