اختصاص 80 میلیارد تومان برای تکمیل طرح تقاطع غیرهمسطح بوشهر

رئیس شورای شهر بوشهر از اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح تقاطع غیرهمسطح شهید قاسم سلیمانی بوشهر خبر داد و گفت: این پروژه وارد مرحله بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، وحید نیک‌روش صبح امروز در بررسی روند اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر یکی از مطالبات مردم را تکمیل این طرح دانست و اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر تیرماه سال 1397 با اعتبار 32.4 میلیارد تومان آغاز شد و قرار بود در مدت 1.5 سال تکمیل و افتتاح شود.

وی با بیان اینکه ساخت این طرح به دلایل مختلف به طول کشید تصریح کرد: شورای ششم بوشهر تکمیل این پروژه که دارای 20 درصد پیشرفت فیزیکی بود در دستور کار قرار داد.

رئیس شورای شهر بوشهر با بیان اینکه قبل از تشکیل شورای ششم بوشهر فعالیت ساخت پروژه تقاطع سردار سلیمانی بوشهر با 20 درصد پیشرفت فیزیکی تعطیل و پیمانکار آن خلع ید شده بود خاطر نشان کرد: از اولویت‌های اصلی این شورا تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمران شهری بوشهر به ویژه 2 پروژه شاخص تقاطع غیرهمسطح سردار سلیمانی و گذر سرتل به تنگک بود.

نیک‌روش  با بیان اینکه یکی از پیمانکاران توانمند عمرانی کشور برای تکمیل این تقاطع انتخاب و مقرر شد این پروژه در مدت یکسال به بهره برداری برسد ادامه داد: از عوامل تأخیر در بهره‌برداری از این پروژه و تعطیلی حدود 5 ماهه در راستای جابه‌جایی و افزایش ارتفاع دکل انتقال شبکه هوایی برق فشار قوی بود.

 وی با قدردانی از تعامل و همکاری شرکت برق منطقه‌ای فارس و پایگاه دریایی ارتش برای جابجایی شبکه‌های برق افزود: از  تلاش شهردار و کارکنان این مجموعه، همکاری و تعامل استاندار، فرماندار بوشهر، فرمانده پایگاه دریایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت‌های برق، آب و فاضلاب، پلیس راهور و دیگر دستگاه‌ها در تسریع تکمیل این پروژه قدردانی می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر از اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح تقاطع غیرهمسطح شهید قاسم سلیمانی بوشهر خبر داد و گفت: سال گذشته در 2 مرحله جمعاً به 60 میلیارد تومان و امسال نیز 20 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

وی از افتتاح این پروژه خبر داد و خاطر نشان کرد: این پروژه امشب وارد مرحله بهره‌برداری می‌شود و با افتتاح آن شاهد بهبود عبور و مرور و کاهش ترافیک در ورودی شهر بوشهر خواهیم بود.

نیک‌روش ابراز امیدواری کرد: به‌زودی شاهد بهره‌برداری از  پروژه گذر سرتل به تنگک به عنوان دومین پروژه شاخص مدیریت شهری بوشهر باشیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار