فرمانده سپاه بویین زهرا:

اروپا امنیت خود را مدیون سپاه پاسداران است

فرمانده سپاه بویین زهرا گفت: امروز علاوه بر امنیت منطقه‌، مردم اروپا نیز امنیت امروز خود را مدیون سپاه هستند و اگر سپاه نبود، امروز اروپا باید درگیر مقابله با داعش می‌بود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، سرهنگ غلامرضا مهرعلیا صبح دوشنبه در جمع پایوران و سربازان ناحیه بوئین زهرا با اشاره به تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی قانونی و رسمی جمهوری اسلامی ایران است و تحریم و تروریست نامیدن نیروی نظامی یک کشور خلاف همه قوانین و مقررات حاکم بر مناسبات بین المللی است.


وی با بیان اینکه این اقدام پارلمان اروپا فاقد هرگونه ارزش حقوقی و اجرایی است و بیشتر جنبه نمایشی دارد، افزود: سپاه پاسداران برخاسته از متن مردم و ملت و یک نیروی مردمی است.


فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا با بیان اینکه سپاه پشتوانه‌ای به عظمت و قدرت مردم ایران دارد، تصریح کرد: سپاه با همین اعتماد و پشتوانه مردمی در برابر مشکلات ایستاده و خواهد ایستاد.


وی تاکید کرد: سپاه تنها نیروی نظامی در منطقه است که نقش تأثیرگذاری در مقابله با تروریست‌های تکفیری داخلی، منطقه‌ای و بین المللی داشته و کشورهای منطقه، امنیت منطقه را باید مدیون رشادت‌های سپاه پاسداران باشند.


مهرعلیا امنیت امروز منطقه و حتی مردم اروپا را مدیون سپاه دانست و تاکید کرد: اصلی ترین عامل اقدام پارلمان اروپا برای تروریست نامیدن سپاه، شکست مفتضحانه غرب در پروژه جنگ ترکیبی علیه ایران و اغتشاشات است.


فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا ادامه داد: سپاه با پشتوانه نیروی مردمی توانست علاوه بر ایجاد اقتدار در داخل کشور، نقشه جهانی و بسیار پیچیده نظام سلطه را خنثی کند.


وی با بیان اینکه سپاه در مقابله با داعش نیز توانست امنیت منطقه را تأمین کند، اضافه کرد: امروز علاوه بر امنیت منطقه‌ای، مردم اروپا نیز امنیت امروز خود را مدیون سپاه هستند و اگر سپاه نبود، امروز اروپا باید درگیر مقابله با داعش می‌بود.


این مسئول با بیان اینکه غرب همواره در برابر ملت ایران محاسبات اشتباهی داشته است، تصریح کرد: یکی از محاسبات غلط غرب و اروپا، همراهی ملت ایران با تجزیه طلبان، براندازان و اغتشاشاگران به خاطر مشکلات اقتصادی و معیشتی در اغتشاشات اخیر بود، اما حضور حماسی و گسترده مردم در تشیع پیکر شهدای گمنام نشان داد که محاسبات دشمن از اساس غلط بوده است.


وی در پایان یادآور شد: در جریان اغتشاشات امسال همه مردم دیدند که امنیت، خط قرمز سپاه پاسداران است و سپاه با اقتدار و هوشمندی توانست اتاق فرماندهی اغتشاش در اقلیم کردستان را مورد هدف قرار دهد و اغتشاشات سازمان دهی شده توسط ۴۸ کشور را خنثی کند و امنیت را در کشور برقرار کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار