استقرار آمبولانس‌های اورژانس تهران در نمایشگاه کتاب

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از استقرار سه دستگاه آمبولانس، پنج دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
- اخبار اجتماعی -

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد اسماعیل توکلی؛ رئیس سازمان اورژانس استان تهران درباره تمهیدات این سازمان برای سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه کتاب اظهار کرد: اورژانس استان تهران همچون سال‌های گذشته و مناسبت‌های مختلف، در کنار مردم است و از 19 تا 29 اردیبهشت ماه، کارشناسان اورژانس از ساعت 8 صبح الی 21 با سه دستگاه آمبولانس که یکی از آن‌ها اورژانس بانوان است، پنج دستگاه موتورلانس و دو دستگاه اتوبوس آمبولانس آماده خدمت‌رسانی به هموطنان گرامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، نیروهای اورژانس در مصلی مستقر هستند و در سریع‌ترین زمان در کنار مردم خواهند بود.

"بیمار 6 ماهه" بالگرد اورژانس تهران را به پرواز درآورد + عکس

رئیس سازمان اورژانس استان تهران ادامه داد: این استقرارها به صورتی برنامه‌ریزی شده است تا هیچ‌گونه اختلالی در روند خدمت‌رسانی به شهروندان در سطح استان تهران ایجاد نشود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار