اسد: غرب تلاش می‌کند تا برنامه‌های سوریه برای بسط امنیت را مختل کند

رئیس جمهور سوریه اعلام کرد، غربی‌ها تلاش‌های زیادی برای برهم زدن برنامه‌های ما جهت بازگرداندن امنیت و ثبات کامل در کشور انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سانا خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جریان استقبال از سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد، با وجود تلاش‌های غربی برای برهم زدن برنامه‌های سوریه جهت بست امنیت و ثبات در کشور، این اقدامات راه به جایی نخواهند برد و تلاش‌ها برای بازسای و رسیدن به ثبات در چارچوب خواستگاه‌های سوری‌ها در حال انجام است.

در این دیدار اسد حمایت دمشق از مواضع روسیه در قبال اوضاع اوکراین را هم تکرار و تمامی تلاش‌های خصمانه غرب علیه مسکو را در این چارچوب محکوم کرد.

ویرشینین هم در این دیدار  دروردهای رئیس جمهور ولادمیر پوتین را به همتای سوری خود منتقل و سطح بالای روابط بین دو کشور را مورد ستایش قرار داد.

او در این دیدار بر اهمیت تحرک در چارچوب شرایط جدید به وجود آمده در روابط بین المللی و در سایه نگرانی ایالات متحده و متحدان غربی‌اش نسبت به شکسته شدن قبضه سیاسی و اقتصادی آنها بر جهان تاکید کرد.

این مقام وزارت خارجه روسیه همچنین موفقیت‌های سیاسی اخیر سوریه در سطح عربی و بین المللی را هم مورد ستایش قرار داده و بر اهمیت هماهنگی سوریه و روسیه در محافل بین المللی تاکید کرد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار