دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب:

اسلام هراسی مهم ترین پروژه رژیم صهیونیستی و آمریکا است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: اسرائیل و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ابزار داعش پروژه اسلام هراسی را دنبال می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، حجت الاسلام حمید شهریاری بعدازظهر دوشنبه در امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس اظهارکرد: اسرائیل و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با ابزار داعش پروژه اسلام هراسی را دنبال می‌کند تا به جای چهره رحمانی اسلام، چهره و نقابی دروغین از اسلام را نشان داده تا غربیان از اسلام بهراسند.


دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در خصوص بی حرمتی اخیر به قرآن و اهانت به مقدسات در برخی کشورهای غربی، افزود: این اعمال باعث جریحه دار شدن احساسات مسلمانان در آن کشورها و همچنین موجب ناامنی می‌شود.


شهریاری بیان کرد: مجمع جهانی تقریب مذاهب با همبستگی علمای جهان اسلام و شرکت در سمینارها و همایش‌های مشترک هتک حرمت به ساحت قرآن کریم و مقدسات را محکوم می‌کند.


وی ادامه داد: برنامه بلندمدت مجمع جهانی تقریب مذاهب برای مقابله با اسلام هراسی برگزاری کنفرانس‌های بین المللی منطقه‌ای وحدت اسلامی (مانند کنفرانس استان گلستان) است تا این پیام را به سراسر جهان برساند که تمام ادیان و مذاهب اسلامی در کنار یکدیگر خواستار صلح جهانی، همبستگی و همزیستی مسالمت آمیز هستند.


گفتنی است زیارت امامزاده یحیی بن زید (ع) و گلزار شهدا، بازدید از دانشگاه تقریب مذاهب و پیام نور از برنامه‌های دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در گنبدکاووس بود.


شهریاری برای شرکت در دومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی شمال کشور صبح امروز (دوشنبه) وارد گلستان شده است.


این اجلاس ۲۵ و ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار می‌شود.


همایش علمی این کنفرانس ساعت ۱۴ سه شنبه ۲۵ بهمن و آئین افتتاحیه رسمی کنفرانس ساعت هشت صبح روز چهارشنبه ۲۶ بهمن برگزار می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار