اسلامی از راه‌اندازی پژوهشکده داروهای شیمی‌درمانی خبر داد

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس جمهور از راه‌اندازی پژوهشکده داروهای شیمی‌درمانی در پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، معاون رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه در جریان بازدید از دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار کرد: برای ما مهم است که در راستای ارتقای تراز علمی کشور گام برداریم زیرا مردم ایران شایسته برترین‌ها و بهترین‌ها هستند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران ابراز داشت: امروز باید  با خودباوری به سمت تعالی حرکت کنیم و این در حالی است که از بیرون شاهد القائات فراوان برای ایجاد ناامیدی در بین نسل جوانمان هستیم.

اسلامی تاکید کرد: ملت ایران راهی را انتخاب کرده که به پیروزی ختم خواهد شد و اکنون نقش و جایگاه سازمان‌های بین‌المللی باید در راستای حفظ صلح و آرامش جهانی باشد.

 وی بر این عقیده است: باید سهم حداقلی صنعت هسته‌‌ای در سبد انرژی کشور را ارتقا دهیم که البته این کار آغاز شده است.  

شاخه‌های متعدد هسته‌ای از نظر معاون رئیس جمهور به لحاظ اقتصادی، ارزش آفرین است و به گفته او داشتن علم و فناوری یک ثروت به شمار می‌آید.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان اعلام کرد: با عنایت وزیر محترم علوم پژوهشکده داروهای شیمی ‌درمانی را در پژوهشگاه ایجاد و راه‌اندازی خواهیم کرد که این طرح آغاز شده است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار