اقامه نماز عید فطر بشار اسد در دمشق

رئیس جمهور سوریه امروز نماز عید فطر را در مسجدی در دمشق اقامه کرد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه امروز جمعه با حضور در مسجد جامع حافظ اسد در محله «المزه» در دمشق پایتخت این کشور، نماز عید سعید فطر را اقامه کرد.

کشور سوریه ,

رئیس جمهوری سوریه به همراه شماری از مسئولان این کشور از جمله وزیر اوقاف و شماری از نمایندگان پارلمان این کشور و همچنین گروهی از علما و مردم سوریه در مسجد مذکور اقامه کرد.

کشور سوریه ,

«شیخ شحرور» خطیب نماز عید فطر بر همبستگی و تسامح تاکید کرد.

وی افزود: این معانی متعالی در کشور عزیزمان سوریه، با وجود تحریم وحشیانه، تجلی یافت، زیرا سوری‌ها به کمک برادران زلزله زده خود آمدند.

کشور سوریه ,

شیخ شحرور اعلام کرد: صبر مردم سوریه در شرایط سخت و حمایت آنان از ارتش دلاورشان باعث شد تا ثبات به سوریه بازگردد. برادران عرب ما با شتیاق به قلب تپنده عربیسم یعنی دمشق باز می گردند و مردم سوریه از بازگشت آنها استقبال می کنند.

شیخ شحرور در پایان از خداوند خواست که رئیس جمهور سوریه را یاری، گام های وی را هدایت و وی را در دستیابی به منافع وطن و شهروندان موفق کند.

اقامه نماز عیدفطر در مصر

هزاران مصری امروز جمعه نماز عید سعید فطر را در محوطه های مسجد جامع الازهر و اطراف آن اقامه کردند. نماز عید فطر امروزجمعه در تمامی مساجد مصر نیز برگزار شد.

شهروندان مصری امروزجمعه نماز عید سعید فطر را در مسجد امام حسین(ع) در استان قاهره این کشور برگزار کردند. به همین مناسبت مسجد امام حسین(ع) و میادین منتهی به آن مملو از نمازگزاران شده بود.

این مراسم تحت تدابیر شدید امنیتی برای جلوگیری از وقوع ازدحام جمعیت و همچنین ورود بدون ماسک به مراسم برگزار شد.

اقامه نماز عید فطر در مسجدالحرام

زائران مسجد الحرام امروز جمعه نماز عید سعید فطر را به امامت شیخ «صالح بن حمید»، خطیب مسجد الحرام اقامه کردند.

خطیب این مسجد در سخنانی اظهار داشت: عید سعید فطر فرصتی ارزنده برای پالایش دل‌ها، زدودن اسباب دشمنی و کینه و وارد کردن شادی و سرور در قلب برادران دینی است.

کشور سوریه ,

مسجد الحرام از ساعات نخست صبح امروز شاهد ورود گسترده نمازگزاران برای اقامه نماز عید فطر بوده و پس از اقامه نماز، میان نمازگزاران آب زمزم توزیع شده است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار