امام جمعه موقت اراک: برنامه امروز دشمن ایجاد ناامیدی و نارضایتی در بین مردم است

امام جمعه موقت اراک با اشاره به تهاجم‌های فرهنگی از سوی دشمن، گفت: برنامه امروز دشمن ایجاد ناامیدی و نارضایتی در بین مردم است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مصلی بیت‌المقدس اراک با اشاره به تهاجم‌های فرهنگی از سوی دشمن، اظهار داشت: بحث تهاجم فرهنگی سال‌ها قبل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شد، اما کم توجهی به این موضوع تهاجم فرهنگی را که دشمنان از سالیان قبل شروع کرده‌اند را به بار آورد دشمن امروز از هر زمان بیشتر به دنبال حمله به فرهنگ کشور و ضربه وارد کردن به بنیان خانواده است و تلاش آنها بر این است نعمت خانواده را از ایرانی‌ها سلب کنند. 

وی افزود: دشمن معتقد است که برای ضربه به حکومت اسلامی باید اقتصاد و خانواده را مورد هدف قرار دهد، گروه‌های ضدانقلاب که شعار وطن پرستی سر می‌دهند بدانند که ایرانیان چه قبل و چه بعد از اسلام همواره برای حفظ وطن و ناموس، خون داده است و برای دفاع از ناموس و وطن ساکت نخواهد شکست. 

امام جمعه موقت اراک با اشاره به ارائه لایحه حجاب به مجلس شورای اسلامی گفت: نسبت به لایحه حجاب انتقاداتی وجود دارد و افراد متدین و مومن انتظار دارند این لایحه کامل باشد، بنابراین مجلس شورای اسلامی باید اقدام شایسته در خصوص لایحه حجاب داشته باشد. 

عبدالهی عنوان کرد: اگر در جامعه حجاب نباشد، عفافی هم در جامعه نخواهد بود، حفظ مسئله حجاب با لایحه و بگیر و ببند انجام نمی‌شود‌، اما نباید لایحه حجاب به سرنوشت لایحه جوانی جمعیت تبدیل شود، بنابراین انتظار ما براین است شود این مهم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود و در دستور کار قرار گیرد. 

امام جمعه موقت اراک با اشاره به اینکه امسال سیاست دولت و مجلس افزایش میزان درآمد از طریق مالیات نسبت به قبل است، گفت: آخرین فرصت ارائه اظهارنامه مالیاتی پایان خردادماه اعلام شده است، هدف دولت از افزایش مالیات، شناسایی فراریان مالیاتی است همچنین منابع مالیاتی را از فراریان مالیاتی اخذ کند تا برخی از معافیت‌های تولیدی را کاهش دهد. 

وی ادامه داد: متاسفانه بحث مالیات‌ بر ارزش افزوده چندین سال رسیدگی نشده و مالیات بر ارزش افزوده از جیب مصرف کننده می‌رود و مصرف کنندگان باید بابت کالای خریداری شده 9 درصد مالیات بدهند، و مرجعی برای رسیدگی وجود ندارد و مشخص نیست که آیا مالیات دریافتی از مصرف کننده وارد خرانه می‌شود.  

امام جمعه موقت اراک بیان کرد: سفر ریاست جمهور به آمریکای لاتین سفر پرباری است، چرا که بدخواهان نظام جمهوری اسلامی چشم دیدن پیشرفت دولت مردمی سیزدهم را ندارند و برای جلوگیری از رشد این دولت صورت عمدی و غیرعمدی مانع تراشی می‌کنند، دشمنان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران، چشم دیدن پیشرفت ایران اسلامی را ندارد و قصد دارند مردم را ناراضی و ناامید کنند، ناامیدی و نارضایتی در بین ملت مساوی است با مسائل متعدد که باید مراقب بود و شرایط را مورد ارزیابی قرار داد. 

وی با تاکید بر اقامه نماز جماعت در ادارات دولتی و مساجد ادامه داد: نماز مرز بین کفر و ایمان است، متاسفانه نماز ادارات ما کم رونق شده است و دشمنان از این ضعف سوءاستفاده می‌کنند و باید با برپایی نماز جماعت باید دشمنان را ناامید کنیم، بنابراین نباید اجازه داد دشمنان از خالی بودن مساجد خشنود شود. 

امام جمعه موقت اراک با اشاره به حل نابسامانی‌های کشاورزی و دامپروری کشور خاطرنشان کرد: بحث سلامت غذایی نیز بسیار با اهمیت است و رهبری نیز به این موضوع تاکید فراوان دارند و خواهش ما این است که جهاد کشاورزی این موضوع را پیگیری کند، چرا که قسمت عمده‌ای از سرطان‌ها مربوط به تغذیه ناسالم است. 


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار