امام‌ جمعه سنندج اهانت به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد

امام جمعه سنندج اهانت به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و گفت: این عمل سخیفانه همه مسلمانان را آزرده است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز‌ جمعه امروز این شهر که در مسجد جامع اقامه شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه بیماران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اهانت به قرآن کریم در سوئد را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: امروزه دنیای به اصطلاح سخاوت و تمدن به بهانه آزادی بیان، اخلاق و تمدن خود را زیر پا گذاشته و با سوزاندن کتاب الهی به قرآن و مکتب رسول‌الله(ص) اهانت کرده، اما غافل از اینکه این چراغ و مسیر نورانی تا ابد هیچ‌گاه خاموش نخواهد شد.

وی سوزاندن قرآن کریم در ملاعام توسط دولت سوئد را عملی سخیفانه دانست و گفت: این اقدام کثیف را محکوم کرده و این بیانگر اهانت به 2 میلیارد نفر مسلمان جهان اسلام است.

امام جمعه سنندج با یادآوری اینکه دین اسلام همواره برای انسانیت و بشریت حرمت قائل شده، اما این جنایتکاران به قرآن و فرموده خداوند اهانت می‌کنند، تصریح کرد:دشمنان بدانند یقینا هر کسی که به قرآن توهین کند، سرنوشتش نابودی است.

گله‌مندی بازاریان از مسئولان مالیات

وی با اشاره به گله‌مندی بازاریان و اصناف کردستان از اداره مالیات و دارایی بابت تعیین مالیات‌های سنگین افزود: اگر چه پرداخت مالیات وظیفه همه ماست، اما مسئولان این حوزه فعالان این عرصه را با توجه به شرایط حساس کنونی درک کنند.

ماموستا رستمی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی متولیان امنیت؛ نظامی، انتظامی و مرزبانی در کردستان بیان کرد: گرچه مسئولان این حوزه هیچ‌گاه اجازه نداده دست ناپاکان به کشور برسد، اما می‌طلبد که با سعه صدر به مسئله کوله‌بری نیز توجه کنند، استان کردستان پر از ظرفیت‌های متعدد و جاذبه‌های طبیعی خدادادی بوده و کوله‌بری در شان جوانان این دیار نیست. کوله‌بری ناعلاجی است و از مسئولان انتظار می‌رود برای آنان  شغل ایجاد کنند.

گرانی کنترل شود

وی بر ضرورت ارتقای نظارت بر بازار تاکید کرد و اذعان داشت: گرانی اجناس و موادغذایی مردم را رنج می‌دهد، و این در حالی است که کشور از هر لحظانی غنی است. بنده شخصا برای تامین یک عدد مرغ به بازار رفتم که پیدا نکردم، این وضعیت باید ساماندهی شود.

نماینده استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان به فلسفه حج پرداخت و این سفر را نماد وحدت جهان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم خداوند متعال این سفر معنوی را نصیب همه مسلمانان کرده و همه با هم زیر امنیت و آسایش کنونی با اخوت و برادری در کناز هم زندگی کنیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار