امروز افتخار به حاج قاسم سلیمانی تلاش همه‌ انسان‌های آزادی‌خواه است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: افتخار به حاج قاسم سلیمانی امروز تلاش همه‌ انسان‌های آزادی‌خواه است که با اعتقاد راسخ درصدد هستند تا جبهه مقاومت را قوت و استحکام بخشند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل، اظهار داشت: راه و مکتب شهدا نجات‌بخش و راهگشای مشکلات بوده و شهدای ما با پیروی از امام حسین(ع) و الگوی جاودانه برای نسل‌ها ادامه‌ساز این مسیر بوده و برای حرکت‌های تحول‌آفرین آماده باشند.

وی بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی پیشتاز عرصه دفاع از حریم ولایت بوده و در طول تاریخ بشریت اقداماتی انجام داده که همگان در حسرت آن بوده‌اند و با توجه به تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه‌های متعدد با جدیت تداوم دارد باید در فضای غبارآلود فتنه‌ها و انحراف‌ها راه شهدا و مسلک آن‌ها به عنوان نجات‌بخش مشکلات مبنای کار باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: افتخار به حاج قاسم سلیمانی امروز تلاش همه‌ انسان‌های آزادی‌خواه است که با اعتقاد راسخ درصدد هستند تا جبهه مقاومت را قوت و استحکام بخشند و برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و تمسک‌جویی به راه شهدا به ویژه مکتب سلیمانی زمینه و بستر نجات را در جامعه فراهم کنند.

محمدی اصل تصریح کرد: حفظ روحیه شهادت‌طلبانه و جهادگونه در عرصه‌های مختلف تداوم‌بخش راه و مسیر شهدا به خصوص حاج قاسم سلیمانی است که باید هراس دشمنان از فرماندهی و حرکت سردار دل‌ها را تقویت کرده و با تقویت جبهه مقاومت اجازه ضربه و آسیب را به دشمنان ندهیم.

پیشکسوت دوران دفاع مقدس ادامه داد: جبهه مقاومت شخصیت‌های بی‌نظیری را پرورش داده و شهید سلیمانی‌ها را پرورش داده که آماده دفاع از مرزهای اعتقادی و حدود و ثغور اسلام هستند و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود، چرا که داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار