انتشار تصاویر شخصی دیگران برای افزایش فالوئر اینستاگرام

با تلاش ماموران پلیس فتا شهرستان فردیس، فردی که به واسطه فعالیت در زمینه عکاسی اقدام به انتشار تصاویر شخصی مشتریان خود در صفحه اینستاگرامی اش می‌کرد، دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سرهنگ کامران ملکی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این خبر بیان کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده انتشار تصاویر شخصی یکی از شهروندان در فضای مجازی توسط ادمین یکی از صفحات اینستاگرامی به پلیس فتا شهرستان فردیس، بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.


وی افزود: ماموران در بررسی های اولیه خود متوجه شدند که شاکی از طریق فضای مجازی با خانمی که در زمینه عکاسی فعالیت می کرد آشنا و در ازای دریافت مبلغی اقدام به تصویر برداری از وی و همسرش کرده که پس از مدتی متوجه شده که متهم بدون توجه به حریم خصوصی شاکی اقدام به انتشار تصاویر شخصی وی در صفحه اینستاگرامی اش کرده است.


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اعلام این موضوع که ماموران پلیس فتا با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند، اظهار کرد: بلافاصله ماموران با مراجعه به مخفیگاه این شخص در شهر فردیس، با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.


سرهنگ ملکی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی هدف خود از این کار را افزایش تعداد فالوئرهای صفحه اینستاگرامی اش عنوان کرده است.


این مقام انتظامی در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای عدم بارگزاری تصاویر شخصی شان در فضای مجازی، خطاب به شهروندان گفت: به هیچ عنوان تصاویر شخصی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار