انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در اوج عزت و قدرت می‌درخشد

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: جهانیان شاهدند که دشمنان انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت نشسته و انقلاب با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در اوج عزت و قدرت در جهان می‌درخشد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدحسینی شاهرودی در اجلاس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بیشتر احکام اسلام مربوط به امور سیاسی، قضایی، مالی و روابط مردم با حکومت است، اظهار کرد: این سخن که دین و روحانیت از سیاست جداست با اصول اسلام و خصوصاً قرآن مخالف است.


نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری مخالفت اشرار عالم با انقلاب اسلامی را به دلیل پیروی انقلاب از بعثت و قیام علیه ظلم و استبداد و استکبار دانست و تاکید کرد: جهانیان شاهدند که دشمنان انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت نشسته و انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای در اوج عزت و قدرت در جهان می‌درخشد و به پیش می‌رود.


حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی دارای ماهیتی کاملا فرهنگی است، افزود: دولت اسلامی باید نسبت به اشاعه فرهنگ اسلامی، هدایت فرهنگی جامعه، ترویج فضایل و زدودن رذایل احساس مسئولیت کرده و خود را متولی قلمداد کند و نگذارد انفعال و سستی نهادهای فرهنگی، جامعه را دچار ولنگاری و بی‌قیدی کند.


وی با اشاره به آسیب‌های مدیریت فضای مجازی توسط دشمنان کشور افزود: باید طبق بیانیه انقلاب گام دوم برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت جامع فضای سایبر برای کشور تعریف کنیم و در این جهت باید رهنمودهای مقام معظم رهبری و مصوبات شورای عالی فضای مجازی اجرایی شوند.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار