امام جمعه شاهرود:

ایران از مواضع خود نسبت به یمن عقب نشینی نخواهد کرد

امام جمعه شاهرود ضمن اشاره به توافق ایران و عربستان در مقطع کنونی، گفت: جمهوری اسلامی ایران از مواضع خود نسبت به یمن عقب نشینی نخواهد کرد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مدرسه قلعه، ضمن اشاره به توافق ایران و عربستان در مقطع کنونی، تاکید کرد: این توافق به نفع مسلمانان جهان به خصوص ملت مسلمان منطقه است.


وی با بیان اینکه در قراردادها و تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی همه طرف‌ها به دنبال منافع خود هستند و این بسیار طبیعی و بلا اشکال خواهد بود، افزود: در آستانه ماه رمضان توافق ایران و عربستان در کنار نفع این دو کشور، برکات خوبی برای تمام منطقه از جمله بحرین، لبنان، افغانستان، پاکستان و … خواهد داشت


امام جمعه شاهرود با بیان اینکه باید از اصل توافق استقبال کرد اما گام به گام نسبت به موضوعات مختلف می‌بایست راستی آزمایی صورت گیرد، ابراز کرد: این توافق بر روابط کشورهای سوریه، آذربایجان، ترکیه و دیگر کشورهای منطقه و حتی جبهه مقاومت اثر مثبت خواهد داشت.


امینی با بیان اینکه ایران از مواضع خود نسبت به یمن عقب نشینی نخواهد کرد، ابراز کرد: نیاز عربستان به این توافق بیشتر از ایران اسلامی است و از سوی دیگر چین نیز به دنبال نقش بازیگری در منطقه خاور میانه است.


وی در ادامه به ماه رمضان و همچنین نوروز نیز اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر مردم به موضوع مواسات و کمک مومنانه شد و گفت: تقارن بهار طبیعت و بهار معنوی ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای کمک به نیازمندان است.


امام جمعه شاهرود همچنین خواستار توجه مسئولان به مقوله کم آبی در این شهرستان شد و بیان کرد: تأمین آب ماندگار و پایدار در زمره بزرگترین نیازهای شاهرود برای سال‌های آتی با توجه کم آبی ۲۰۰ لیتر بر ثانیه‌ای در این شهرستان است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار