امام جمعه بندرعباس:

ایران حرف‌های خود را بدون ترس در جهان فریاد می‌زند

امام جمعه بندرعباس گفت: ایران تنها کشور جهان است که حرف‌های خود را بدون ترس فریاد می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، افزود: ملت ما زورگویی را نمی‌پذیرد و همیشه به دنبال استقلال در همه عرصه‌ها است.


خطیب جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه اکنون ایران تنها کشور جهان است که حرف‌های خود را بدون ترس فریاد می‌زند، با مقایسه شرایط کشور در قبل و بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد: اکنون ایران اسلامی در شاخص‌هایی مانند عدالت اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، رفع تبعیض، بهداشت، درمان، راه، گسترش زیرساخت‌ها، رفاه، مبارزه با فساد و بسیاری از شاخص‌های دیگر پیشرفت چشمگیری کرده است.


امام جمعه بندرعباس با اشاره به ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان مرد: فردا مردم انقلابی ما یک بار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) بیعت خواهند کرد و حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند.


حجت الاسلام عبادی زاده اضافه کرد: مردم قدرشناس ما فردا به دوستان خود پیام تمدن سازی و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت خواهند داد و دشمنان را نا امید می‌کنند.


خطیب جمعه بندرعباس از همه هرمزگانی‌ها دعوت کرد که با بصیرت بیشتری در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و با اشاره به تصمیم حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عفو برخی از محکومان ماه‌های گذشته عنوان کرد: این تصمیم حکیمانه بسیاری از فتنه‌های دشمان انقلاب اسلامی را نقش بر آب کرد.


امام جمعه بندرعباس همچنین با تسلیت به خانواده‌هایی که عزیزان خود را در زمین لرزه شهرستان خوی جان خود را از دست دادند از همه ملت ایران خواست که بار دیگر با کمک‌های مادی و معنوی، اتحاد خود را نشان دهند.


حجت الاسلام عبادی زاده با اعلام همدردی خود و ملت ایران با آسیب دیدگان زمین لرزه ترکیه و سوریه افزود: بسیاری از کشورها برای حمایت از آسیب دیدگان ترکیه و سوریه اقدام کردند، اما برخی از کشورهای غربی به بهانه تحریم از کمک به مردم سوریه خودداری کردند تا پوشالی بودن ادعای حقوق بشر آن‌ها نمایان شود.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار