اصرار برخی نفوذی ها در جبهه خودی برای بازگشت فاضلاب اینستگرام و دیگر سکوهای اطلاعاتی دشمن

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، آقایان میخواهند اهداف ۲۰۳۰ را تحت عناوین فریبنده پیش برده و دوباره با رها سازی فضای مجازی، به آلودگی و بی عفتی و گسست خانواده ها کمک نمایند.هیهات اگر امت انقلابی در مقابله با خیانت های شما سکوت کند.

امام خمینی ره میفرمایند
«بی شک، بالاترین و والاترین عنصری که در موجودیت هر جامعه، دخالت اساسی دارد فرهنگ آن جامعه است. اساسا فرهنگ هر جامعه، هویت و موجودیت آن جامعه را تشکیل می دهد و با انحراف فرهنگی، هرچند جامعه در بُعدهای اقتصادی، سیاسی، صنعتی و نظامی، قدرتمند و قوی باشد؛ ولی پوچ و پوک و میان تهی است. اگر فرهنگ جامعه ای، وابسته و مرتزق از فرهنگ مخالف باشد ناچار، دیگر ابعاد آن جامعه به جانب مخالف گرایش پیدا می کند و بالاخره در آن مستهلک می شود و موجودیت خود را در تمام ابعاد از دست می دهد. استقلال و موجودیت هر جامعه از استقلال فرهنگ آن نشأت می گیرد. بی جهت و من باب اتفاق نیست که هدف اصلی استعمارگران که در رأس تمام اهداف آنان است، هجوم به فرهنگ جوامع زیر سلطه است.»

و امام خامنه ای میفرمایند
«در جنگ نظامی، دشمن به سراغ سنگرهای مرزی ما می آید، مراکز مرزی ما را سعی می کند منهدم بکند، در مرز نفوذ کند. در جنگ روانی و آنچه که امروز به او جنگ نرم گفته می شود در دنیا، دشمن به سراغ ایمان ها، معرفت ها، عزم ها، پایه ها و ارکان اساسی یک نظام و یک کشور؛ دشمن به سراغ این ها می آید، که این ها را منهدم بکند و نقاط قوت را در تبلیغات خود به نقاط ضعف تبدیل کند، فرصت های یک نظام را به تهدید تبدیل کند.»

 اینستگرام چه کار باید میکرد که نکرده...

⛔️حذف هویت ها و نماد غرور ایرانی ها و نماد سردار ملی و افتخار آفرین حاج قاسم سلیمانی، همین یک دلیل برای نبودن این فحشاگرام کافیست

⛔️ حذف آرم سپاه به خاطر تروریستی دانستن سپاه پاسداران

⛔️ابتذال فرهنگی و دسترسی تمامی گروه سنین به فاحشه ترین انسان های روی زمین

⛔️سامان دهی و ضریب دهی ضد انقلاب و تروریست های فرهنگی و امنیتی در ایام اغتشاشات و ایام عادی

⛔️ترویج سبک زندگی غربی و به رسمیت شناختن همه فرهنگ های فاسد

⛔️محدودیت سنی نداشتن در استفاده از این پیام رسان مبتذل

⛔️ضریب دادن به چهره های ضدفرهنگی و ورزشی بیشرف و الگو کردن برای جوانان و نوجوانان

⛔️ترویج و ترغیب و تشویق به برهنگی و بی عفتی و ناپاکی... (هرچه ناپاک تر لایک بیشتر)

انتهای پیام/5478

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار