بازگشت مالیات 2250 شرکت بزرگ به استان‌ها/ حساب‌های متصل به کارتخوان مبنای فروش و مالیات نیست

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از بازگشت مالیات 2 هزار و 250 شرکت به استان‌ها خبر داد و گفت: حساب‌های متصل به دستگاه کارتخوان مبنای فروش ما نیست و اصلاً مالیات بر تراکنش نداریم.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان، اظهار داشت: 2 هزار و 250 پرونده مالیاتی به استان‌ها برگشته است و این یک اتفاق بسیار بزرگی برای درآمد استان‌ها است و امیدواریم این موضوع بازهم ادامه داشته باشد. تزریق پول به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها کار بسیار بزرگی بود که توسط اداره‌کل امور مالیاتی استان‌ها انجام شد.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه دغدغه بسیاری از کاسبان به خاطر مالیات بر دستگاه کارتخوان است و به خاطر همین موضوع است بسیاری از کاسبان به مشتری شماره کارت خود را برای جابه‌‍جایی پول می‌دهند گفت: حساب‌های متصل به دستگاه کارتخوان مبنای فروش ما نیست و اصلاً مالیات بر تراکنش نداریم.

معافیت 400 میلیارد تومانی صادرکنندگان زنجان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور افزود: روی مقدار تراکنش ضریب اعمال کردن اشتباه است که متأسفانه در گذشته این اتفاقات رخ داده است و بنده از بدو ورودم در این سازمان این موضوع را اصلاح کردم.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار