با پایان کار داوری؛

برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان مشخص شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان وبلوچستان گفت: داوری نهایی سی و چهارمین جشنواره «امتنان» استان با مشخص شدن برگزیدگان به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، حامد آرامش در گفت و گو با مهر، افزود: کار نام نویسی جامعه هدف در جشنواره سی و چهارم امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه استان همزمان با سراسر کشور از ۱۰ آبان آغاز و پس از یک مرحله تمدید، تا ۱۰ آذر امسال ادامه داشت.


وی ادامه داد: در مجموع، تعداد ۹۰۵ طرح (در قالب ۱۰۴۷ نفر) شامل ۱۹۸ طرح در بخش کشاورزی، ۲۷۴ طرح در بخش صنعت، ۳۲۰ طرح در بخش خدمات و ۱۱۳ واحد کار از طریق سامانه جشنواره، نام نویسی کردند.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از پایان مرحله نام نویسی، فرایند بازدید میدانی از طرح‌ها و برگزاری جلسات ارزیابی با حضور نمایندگان سازمان بسیج کارگری، جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فنی و حرفه‌ای برگزار شد.


آرامش گفت: در نهایت، ۷ طرح در سه بخش کارگر، گروه کار و واحد کار به عنوان نمونه انتخاب شدند.


وی ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تولید، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان در روند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان را از اهداف برگزاری جشنواره امتنان اعلام کرد و گفت: آئین پایانی سی و چهارمین جشنواره امتنان سیستان و بلوچستان در دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار