تاکید رئیس سازمان زندان‌ها بر خروج زندان بیجار از شهر

رئیس سازمان زندان‌ها با تاکید بر خروج زندان بیجار از درون شهر گفت: امتیازات و معافیت‌های مالیاتی برای کارآفرینی و کسانی که برای زندانیان اشتغال ایجاد می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری  ، غلامعلی محمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار با ابراز قدردانی از مردم فرهیخته و شهید پرور بیجار و با پر برکت دانستن سفر‌های استانی رئیس قوه قضاییه اظهار داشت: آرزویمان تعطیلی زندان‌ها است و بسیار دوست دارم وقتی به شهری سفر می‌کنم زندان آنجا را تعطیل و مکان آن را به محلی برای بهره‌مندی مردم از خدمات فرهنگی تبدیل کنیم.

وی بیکاری را زمینه‌ساز جرم دانست و گفت: باید تمام تلاشمان را برای رفع بیکاری و توسعه اشتغال صرف کنیم. در سال گذشته به شکل ویژه با اعطای امتیازات و معافیت‌های مالیاتی برای کارآفرینان، زمینه اشتغال‌زایی در زندان‌ها را فراهم ساختیم.

محمدی انتقال زندان بیجار به خارج از فضای شهری را ضروری اعلام کرد و گفت: مصوبه مولدسازی کمک خوبی برای اجرای برنامه‌های عمرانی و انتقال زندان‌ها به خارج از شهرها است و در تلاش هستیم قانون انتقال زندان‌های داخل بافت شهری به خارج از شهر‌ها را تسریع کنیم چرا که حضور زندان در بافت شهری و مسکونی موجب آسیب و مشکلات زیادی برای شهروندان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از تسنیم،در این نشست سرپرست فرمانداری، رئیس دادگستری و امام جمعه شهرستان بیجار گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی و مشکلات شهرستان ارائه دادند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار