تشکیل پرونده مالیاتی برای 300 پزشک متخلف در خراسان رضوی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: طی 7 ماه ابتدای امسال بر اساس گزارشات اعلام شده به این اداره کل 300 پزشک متخلف در سطح استان شناسایی و پرونده تخلف آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، شاکر رضا مریدی امروز در جمع خبرنگاران گفت:  یکی از اقدامات مهم این اداره کل بحث هوشمندسازی و هدفمندسازی وصول مالیات است که در رأس آن مبارزه با فرار مالیاتی از موقعیت‌های سازمان قرار گرفته و ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر به‌عنوان یک بازوی کمکی در فرارهای مالیاتی به این اداره کل کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در بحث مبارزه با فرار مالیاتی از بین 42 اداره در کشور رتبه دوم را کسب کردیم که این نشان از تعهد، تخصص و دغدغه همکارانمان است افزود: در حال حاضر مشکل اصلی کشور ما بحث اقتصاد است و هر سال مقام معظم رهبری این موضوع را به مسئولین تذکر و گوشزد می‌کنند. از سمتی دیگر دشمنان نظام با فشار اقتصادی در پی رسیدن به هدف ایجاد ناامنی در بدنه و از این طریق آوردن فشار و صدمه به‌نظام جمهوری اسلامی ایران هستند لذا اداراتی مانند امور مالیاتی که پیشران اقتصادی هستند باید در انجام فریضتین هم پیش‌قدم باشند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: طی 7 ماه گذشته 97 درصد درآمدهای استان توسط این اداره محقق شده که نسبت به سال گذشته 53 درصد رشد داشته است.  در 7 ماه امسال بر اساس گزارشات اعلام شده به این اداره کل 300 پزشک متخلف در سطح استان شناسایی و پرونده تخلف آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون  18 گزارش مربوط به فرار مالیاتی، دریافت پول نقد، دلار و سکه توسط پزشکان در سامانه سو ثبت شده و طی جلسات متعدد پیگیری موضوعات در دستور کار قرار گرفته است ودر این مدت بر اساس گزارشات اعلام شده 300 پزشک متخلف در سطح استان شناسایی شده اند.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار