رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

تشکیل کمیته های حل اختلاف مالیاتی در استان‌ها

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و دارایی برای تشکیل کمیته های تخصصی رسیدگی به موارد اختلاف مالیاتی در استان ها توافق کردند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، محمد رضا پور ابراهیمی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و دارایی برای تشکیل کمیته‌های تخصصی به موارد اختلاف مالیاتی در استان‌های مختلف به توافق رسیدند.


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، خبر داد: در توافق با وزیر اقتصاد مقرر شد در هر استان یک نماینده از کمیسیون اقتصادی، یک نماینده از سازمان مالیاتی و یک نماینده از هیأت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان و مدیرکل مالیاتی استان حضور داشته و کلیه موارد اختلافی برای فعالان اقتصادی با سازمان مالیاتی بررسی و با اختیاراتی که از طریق سازمان مالیاتی به استان‌ها داده شده است مسائل و مشکلات مالیاتی اصناف و بازاریان حل و فصل شود.


وی اظهار داشت: اصناف و بازاریان که در ارتباط با موضوع مالیاتی ۱۴۰۲ اشکالات، ایرادات و اختلافاتی دارند، سریعاً درخواست مربوطه را به هیأت رئیسه اتاق اصناف استان ارائه تا به صورت موردی در کمیته منتخب پرونده‌ها بررسی و گزارش آنها به کمیسیون اقتصادی ارائه شود.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه با پیشنهاد مهلت ۱۰ روز و تعیین کمیته‌های تخصصی از سوی کمیسیون اقتصادی و موافقت سران قوا بتوانیم با تعامل هر چه بیشتر با واحدهای صنفی سراسر کشور و استان کرمان اقدامات ویژه ای برای حل مشکلات این واحدها داشته باشیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار