با موضوع شهدای مازندران در دست تولید است؛

تصویربرداری سریال « زیر درخت توت» در مازندران و سوریه

سریال تلویزیونی« زیر درخت توت » بر اساس قصه ای از مهدی وحیدی و به کارگردانی علیرضا محمودزاده در صدا و سیمای مازندران مازندران در دست تولید است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، علیرضا محمودزاده کارگران سریال زیر درخت توت در گفتگو با مهر با اظهار اینکه این سریال دارای تم و مضمون درام خانوادگی است، اظهار داشت: این ملودارم اجتماعی برشی از زندگی یک نوجوان را در دهه ۶۰ و حال حاضر را به تصویر می‌کشد.


وی با عنوان اینکه در این سریال جانفشانی‌های شهدای لشکر ۲۵ کربلا و شهدای مدافع حرم استان به نمایش درآمده است، افزود: پرداختن به نقش مازندران در دفاع مقدس و دفاع حرم از جمله اهداف تولید این اثر تلویزیونی است.


وی پرداختن به شهدای مدافع حرم نظیر شهید حسین مشتاقی از شهدای والامقام استان را از محورهای استان سریال ذکر کرد و گفت: تصویربرداری صحنه‌هایی از این سریال در سوریه انجام می‌شود.


کارگردان سریال زیر درخت توت گفت: تصویربرداری این سریال از یک ماه قبل شروع شد و تا دو ماه آینده نیز ادامه خواهد داشت.


به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از مهر، سریال زیر درخت توت به کارگردانی علیرضا محمودزاده، تهیه کنندگی عباس زارع و سید مرتضی میرشفیعی، براساس طرح و قصه‌ای از مهدی وحیدی، فیلمنامه علیرضا سعیدی کیاسری و علیرضا محمودزاده، ناظر کیفی رحمت الله محمدی، مدیرتصویربرداری جواد نوریان. صدابردا اسماعیل امنیتی طراح صحنه و لباس رضا عموزاد و فاطمه دری، گریمور رضا شیراوژن در حال تولید است.


در این سریال سلمان خطی، هادی اصغری، فاطمه بخشی، سید ابراهیم عمادی، رجب قدرتی، تورج زایدلی و تارا حسینی به ایفای نقش می‌پردازند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار