شهردار فردیس:

تعرض برج دوقلوی فردیس به فضای سبز باید رفع شود

شهردار فردیس گفت: تعرض برج دوقلوی فردیس به فضای سبز بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته باید رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، محمدرضا احمدی‌نژاد صبح سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: برج دوقلوی فردیس تعرضی به فضای سبز دارد که به خاطر تغییر پوسته طرح تفصیلی صورت گرفته است.


وی ادامه داد: موضوع آن در ماده ۱۰۰ مطرح و تخریب آن تصویب شده است.


شهردار فردیس بیان کرد: برخی از تخریب‌ها که به خاطر تعرض صورت می‌گیرد قابل انجام نیست، چراکه در صورت انجام احتمال تخریب کل بنا وجود دارد.


وی خاطرنشان کرد: توزیع فضای مجازی بر اساس طرح تفصیلی مناسب نیست و پراکندگی صحیحی ندارد.


احمدی‌نژاد گفت: در ضوابط صدور پروانه ساخت دچار مشکل هستیم و بسیاری از تخلفات به همین دلیل صورت گرفته است.


وی اظهار کرد: سعی داریم طرح تفصیلی در راستای کاهش موضوعات اصلاح شود و پیشنهادات خود را در این زمینه به راه و شهرسازی ارائه داده‌ایم.


شهردار فردیس بیان کرد: ساخت و سازها در منطقه یک بیشتر بر اساس ضوابط است اما در منطقه ۲ شهرداری فردیس ساخت و سازها بیشتر برخلاف ضوابط صورت می‌گیرد.


وی خاطرنشان کرد: به دنبال اصلاح ترمیم پل شهید کلانتری هستیم.


احمدی‌نژاد با بیان اینکه فردیس نیز مانند دیگر شهرهای نوپا در زمینه المان و نماد با مشکل مواجه هستند، گفت: اینکه بخواهیم یک المان خاص تولید کنیم شاید جالب نباشد و به مرور زمان با توسعه شهر نماد فردیس نیز به وجود می‌آید.


وی اظهار کرد: یکی از مشکلات شهر فردیس بحث دستفروش‌ها و سد معبر است که بیشتر آن به دلیل مشکلات اقتصادی است.


شهردار فردیس ادامه داد: تجمیع این دستفروشان و مستقر کردن آنها در منطقه‌ای خاص در صورت انجام هم جواب نخواهد داد به ویژه اینکه مشکلاتی مانند آتش‌سوزی و دیگر حوادث نیز ممکن است روی دهد.


وی بیان کرد: باید به این نکته هم اذعان داشت که بیشتر بحث سد معبر مربوط به کسبه فردیس است تا اینکه به دستفروشان مرتبط باشد.

























اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار