تمجید هادی العامری از جانفشانی شهید حاج قاسم در جنگ علیه داعش

رئیس ائتلاف فتح عراق اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش بزرگی در محافظت از عراق داشت و خون‌های پاکی در این راه تقدیم کرد که فداکاری‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در راس آن قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، «هادی العامری» رئیس ائتلاف فتح عراق اعلام کرد: دشمنان گمان کردند که در جریان حمله داعش، عراق به پایان خود رسیده است اما مرجعیت توطئه را درهم شکست.

وی که در جمع عشایر منطقه سید دخیل در استان ذی قار عراق سخن می‌گفت،  افزود: مرجعیت با فتوای خود این توطئه را خنثی کرد.

العامری در ادامه بیان کرد: به لطف این فتوا، حشد شعبی تشکیل شد و طایفه گرایی پشت سر گذاشته شد و میان نیروهای مسلح عراق هماهنگی ایجاد شد.. شهدای پیروزی نقش بسزایی در این زمینه ایفا کردند.

وی افزود: جانفشانی و فداکاری زیادی به خرج دادید و مستحق خدمات رسانی به نحو احسن هستید. ما بودجه سه سال آتی را برای تامین خدمات به شهروندان تصویب کردیم. همه باید ید واحدی باشیم تا بتوانیم به مردم خدمت رسانی کنیم به ویژه در ذی قار که بسیار آزار دید. اعتبارات خوبی در اختیار استان ذی قار قرار گرفته است. ما از جانفشانی عشایر ذی قار در جریان جنگ با داعش تمجید می‌کنیم.

العامری در ادامه به نقش ایران در غلبه بر داعش اشاره و اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران نقش بزرگی در محافظت از عراق داشت و خون های پاکی در این راه تقدیم کرد که فدارکاری‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در راس آن قرار دارد.

  


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار