جانشین سازمان بسیج: پرورش‌یافتگان راهیان نور داعش را به زباله‌دان تاریخ انداختند

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار جهانی مزدوری به عنوان داعش تربیت کرد و کشورهای مسلمان را مورد هجمه قرار داد اما تربیت شدگان راهیان نور بر آن‌ها خط بطلانی کشیدند و آن ها را به زباله دان تاریخ انداختند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، سردار سید قاسم قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و راهیان پیشرفت در بندرعباس، با اشاره به رویدادهای تاریخی جنگ در اقصی نقاط جهان، اظهارداشت: در کشور ما قیام میرزا کوچک‌خان، نهضت ملی شدن نفت، جهاد بر علیه انگلیسی‌ها و ...‌  جزو جلوه‌های پایداری و مقاومت بوده است اما درخشان‌ترین جلوه‌ی ایثار و مقاومت پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه 8 ساله دفاع مقدس بوده است. 

وی افزود: حضرت آقا جنگ را معدنی تمام نشدنی، پرسود و پر منفعت دانسته و برای دست‌یابی به این ثروت عظیم راهیان نور را یک فناوری می‌دانند و شهید حججی‌ها را محصول راهیان نور معرفی می‌کنند از این رو به اعتقاد ما شهید احمدی‌روشن‌ها و کسانی که طی این سال‌ها در برابر آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها ایستادگی کردند و آن‌ها را وادار به عقب نشینی کردند نیز محصول راهیان نور هستند که در آن‌ها خودباوری، اعتماد و اتکای به خود را پرورش داد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان‌کرد: استکبار جهانی مزدوری به عنوان داعش تربیت کرد و کشورهای مسلمان را مورد هجمه قرار داد اما تربیت شدگان راهیان نور بر آن‌ها خط بطلانی کشیدند و آن ها را به زباله دان تاریخ انداختند. 

سردار قریشی گفت: دفاع مقدس یعنی ایستادگی ملت ایران به رهبری ولایت فقیه در مقابل همه دنیا مسئله‌ای که کمتر تببین شده است، امروز در جنگ اوکراین تمام اروپایی‌ها و غربی‌ها امکانات خود را در اختیار اوکراین قرار داده‌اند و در مقابل او بخشی از اتحادیه جماهیر شوروی قرار دارد در حالی که در دفاع مقدس کل اتحادیه جماهیر شوروی، اروپا و غرب از صدام حمایت کردند و صدام نیز اعلام کرد همه ایران را خواهیم گرفت چرا که چندین برابر امکانات امروز اوکراین در اختیار عراق قرار گرفت ولی نتوانستند با وجود وضع همه تحریم ها ما را از پای دربیاورند. 

وی افزود: ما در دفاع مقدس حتی از خرید سیم خاردار، کیسه سرم، قایق ماهی‌گیری و وانت نیز تحریم بودیم و همین فرانسه پررو، انگلیس خیانتکار، آمریکا شیطان بزرگ و آلمان پیشرفته‌ترین سلاح‌های خود را در اختیار عراق قرار داده بود در حالی که خمپاره اندازه‌ ما روزی 3 یا 5 سهمیه برای شلیک داشت. 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: برای نبرد با تانک‌های پیشرفته آمریکایی حتی آر پی چی هم نداشتیم اما با کمترین امکانات ملت ما در مقابل این دشمن ایستاد و پیروزی بزرگی را رقم زد. 

سردار قریشی اظهار داشت: جنگ نفتکش‌ها آخرین ترفند دشمن در خلیج‌فارس بود و فرزندان جنوب به مقابله با این توطئه پرداختند و با اتکا به ایمان و ابتکار توانستیم اتفاقی تاریخی را رقم بزنیم که در حدود 500 سال گذشته بی سابقه بود و توانستیم اراده خود را بر جهان در جنگ تحمیل کنیم.

 وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان‌کرد: فرزندان دفاع مقدس نفت ستاره خلیج‌فارس را ایجاد کردند و امروز در عسلویه صنایع بزرگ را ایجاد کرده‌اند و این قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی و جوانان غیور این کشور را نشان می‌دهد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار