جدال ویسی و کمالوند در دربی جنوبی‌ها / منصوریان برای نفت خوش یمن است؟

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر در دربی خوزستان پذیرای فولاد است و نفت آبادان با نساجی دیدار می کند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، در روز دوم هفته چهارم لیگ برتر، نفت مسجدسلیمان به مصاف فولاد می رود و نفت آبادان رو در روی نساجی قرار می گیرد.


نساجی – نفت آبادان


به گزارش پایگاه خبری افشاگری به نقل از ایسنا، تیم نفت آبادان که در سه هفته ابتدایی لیگ هم منصوریان را نداشت و هم هر سه دیدار را شکست خورده است، در حالی امروز با نساجی دیدار می کند که هم منصوریان روی نیمکت خود دارد و هم محکوم به برد در هفته چهارم است.


منصوریان هم تاکید کرده که نفت جایگاه خودش را پیدا می‌کند و شکل تیمی شان نیز خیلی خوب خواهد شد اما با همه این تفاسیر هواداران نفت امروز برد این تیم را می خواهند و باید دید حضور منصوریان روی نیمکت نفتی ها خوش یمن است و طلسم نبردن های نفت شکسته می شود یا خیر. البته نفت حریف آسانی ندارد و نساجی هم که تیمی خوب با بازیکنان با تجربه است، مطمئنا روز سختی را برای آبادانی ها رقم می زدند. تقابل این دو تیم می تواند از بازی جای جذاب امروز باشد.


نفت از ساعت ۱۶ امروز (شنبه) در دیداری خارج از خانه با نساجی دیدار می کند.


نفت مسجدسلیمان – فولاد


دو تیم خوزستانی در حالی امروز در دربی رو در روی هم قرار می گیرند که در هفته سوم لیگ برتر به اولین برد خود در لیگ بیست و یکم دست پیدا کردند. بردهایی که مطمئنا دو تیم برای حفظ آن در دربی، نمابیش متفاوت و بهتری خواهند داشت تا بر جذابیت های این بازی نیز بیفزاید.


ویسی که عنوان کرده تیم های فراز کمالوند همیشه خوب بازی می کنند، ابراز امیدواری داشته که بتوانند برنده دربی باشند تا دو شکست متوالی شان را جبران کنند. البته نفت حریف دست و پا بسته ای نیست و مطمئنا در اولین بازی خانگی خود به دنبال برد است، انگیزه ای که می تواند سد سختی برای شاگردان ویسی باشد. دربی خوزستان نیز با توجه به انگیزه دو تیم برای شکست ناپذیری می تواند جذاب و دیدنی باشد.


نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۸ امروز در خانه پذیرای فولاد است.


انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار