جزئیات مراسم وداع و تشییع شهید میلاد حیدری در کردستان

مراسم وداع و تشییع شهید میلاد حیدری از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کردستان مشخص شد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری ، سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه 1402 مصادف با نهم ماه مبارک رمضان، پاسدار رشید اسلام "میلاد حیدری" از مستشاران رشید نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه و اهل قروه کردستان، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق به شهادت رسید.

پیکر شهید حیدری عصر امروز در قرچک ورامین تشییع و آیین وداع با پیکر شهدا امشب از ساعت 23 در معراج مسجد ارک برگزار و سپس به استان کردستان انتقال داده می‌شود.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید میلاد حیدری سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه در مسجد جامع قروه برگزار و سپس مراسم تشییع این شهید مدافع حرم، روز چهارشنبه 16 فروردین ساعت 10 صبح در شهر قروه و بعد از آن در زادگاهش روستای وینسار برگزار و به خاک سپرده می‌شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان شهادت شهادت پاسدار رشید و سرافراز سپاه اسلام، جوان غیرتمند کردستانی، مدافع حرم "شهید میلاد حیدری" از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه توسط رژیم جعلی صهیونیستی را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده مکرم و ارجمند این عزیز والامقام و ملت شجاع ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور کردستان تبریک و تسلیت عرض کرده و ابراز داشت: از خداوند سبحان برای روح این شهید گرانقدر و افتخارآفرین علو درجات و همنشینی با انبیاء و اولیاء به ویژه شهید رمضان حضرت علی(ع) مسئلت می‌نمایم. 

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز شهادت شهید مدافع حرم میلاد حیدری را تسلیت گفت و اظهار داشت: سلام و صلوات خدا بر شهیدان عزیز که مضمون والای شهادت را در دل‌های بیدار مؤمنان تجسم بخشیده‌اند و فضای زندگی را با معنویت خود روشن ساخته‌اند. سلام خدا بر این جان‌های تابناک که مایه اعتلای اسلام و انقلاب گشتند و مشعل توحید را در دنیای پر از ظلم و جهل امروز برافروختند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی برای حفظ عزت و سربلندی خود و دفاع از اسلام و انقلاب عزیز و پاسداری از حریم اهل بیت عصمت و طهارت، بهترین فرزندان خود را قربانی داده است، گفت: امروز هم یکی دیگر از فرزندان غیور و پاک این سرزمین، در این راه مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمده  و در جبهه دفاع از حریم ولایت، به تبار عاشورائیان پیوست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ابراز داشت: بنده نیز شهادت سرباز رشید اسلام و مدافع پاکباخته حرم اهل بیت(ع)، شهید میلاد حیدری را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم متدین و شهیدپرور استان کردستان به‌ویژه خانواده این شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن شهید سرافراز و همرزمان غیورش؛ علو درجات و صبر و سرافرازی و برای بازماندگان محترم، شکیبایی و اجر الهی مسألت دارم.

مسئولان، اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، احزاب، گروه‌ها و فعالان سیاسی استان کردستان نیز هر کدام شهادت این شهید والامقام را تبریک گفتند.

شهید مدافع حرم میلاد حیدری 32 ساله و اصالتا اهل روستای وینسار شهرستان قروه و دومین شهید مدافع حرم استان کردستان بوده که به صورت مستشاری در سوریه در حال دفاع از حرم آل الله بود، از وی دو فرزند 6 و3 ساله به یادگار مانده است.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار