امروز سه شنبه:

جشنواره تئاتر استانی آذربایجان غربی آغاز به کار کرد

سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان غربی با رقابت ۸ اثر راه یافته به بخش نهایی، در ارومیه ظهر سه شنبه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، هنرمندان حوزه نمایش در آذربایجان غربی برای این جشنواره ۲۹ اثر به دبیرخانه آغاز به کار سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی ارائه کرده بودند که هیئت بازبینی و بازخوانی آثار ۸ اثر را برای شرکت در بخش نهایی انتخاب کرده است.


شب واقعه، یادگاری، آواز بی صدا، تور عروس، با فرشته مرده چه باید کرد، آخرین نامه، رابینسون کروزوئه و جمعه و لابیرنت عناوین ۸ اثر راه یافته به بخش رقابت این جشنواره است که آقایان شهرام نوشیر از تهران، کریم علی خواه از ارومیه و دکتر ایرج محرمی از قزوین آنها را داوری خواهند کرد.


آثار ارائه شده در بخش‌های مختلف از جمله کارگردانی، نویسندگی، بازیگران مرد و زن و دکور ارزیابی خواهند شد و در پایان در کنار معرفی عناوین برتر، نمایشنامه برگزیده راهی مسابقات بین المللی تئاتر فجر خواهد شد.


در کنار اجرای این نمایش نامه‌ها چند کارگاه آموزشی نیز برپا می‌شود.


این آثار از هشتم تا دهم آذر ماه در دو سالن مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر اجرا می‌شود و آئین اختتامیه آن ساعت ۴ بعد از ظهر پنج شنبه دهم آذر با معرفی نفرات برگزیده در تالار شمس ارومیه اجرا خواهد شد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار