جشنواره نوروزی فروش ویژه فنس در آهن تخفیف

فنس یکی از انواع مختلف توری‌های فولادی و ابزارهای حفاظتی فلزی است که توسط مفتول گالوانیزه گرم یا سرد و یا فولاد ضد زنگ تولید و طراحی می‌گردند که دارای شبکه لوزی بوده و سیم مفتول به صورت قلاب در هم تنیده یا بافته شده اند.

 فنس شبکه‌ای از انواع مفتول گالوانیزه یا روکش دار است که شامل دو بخش ستون و مفتول‌های افقی است و دارای چشمه‌هایی الماس شکل (لوزی) بوده که در سایزها و مدل‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فنس چیست؟

این توری به سبب روکشی که از جنس فلز روی دارد مقاومت و استحکام بالای داشته و در برابر رطوبت و زنگ زدگی واکنش نشان نمی‌دهد. به طور کلی فنس حصاری بهترین گزینه برای ایجاد حفاظ یا مرزبندی در اماکن و صنایع و در هر گونه شرایط آب و هوایی مختلف است. یکی از دلایل محبوبیت این توری قیمت پایین‌تر آن نسبت به دیوارکشی است که اغلب در زمین‌های کشاورزی و صنعتی، باغ و باغچه‌ها و… استفاده می‌گردد.

انواع فنس

فنس دارای انواع مختلفی هستند که از نظر جنس مفتول به 3 دسته مفتول گالوانیزه گرم، مفتول سیاه یا فولاد و روکش دار پی وی سی دسته‌بندی می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند.

فنس مفتول سیاه یا فولاد:این نوع از توری مقاومت بالایی در برابر رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی ندارد و علت این امر گالوانیزه نشدن آن است. در نتیجه در مناطقی که احتمال زنگ زدگی کمتر باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عبارت دیگر فنس مفتول سیاه در مکان‌هایی که آب و هوای خشک و گرم دارا هستند استفاده می‌شود و طول عمری نزدیک به 20 سال دارند.

فنس گالوانیزه گرمفنس گالوانیزه گرم یا به اصطلاح فنس زنجیری دارای یک ساختار بسیار فوق العاده نسبت به دیگر انواع توری‌ها است. در این نوع از توری هیچ تار و پودی وجود ندارد و فقط یک رشته مفتول گالوانیزه گرم به صورت زنجیره‌ای و در عرض توری به هم بافته شده اند. فنس گالوانیزه گرم به دلیل انجام فرایند گالوانیزاسیون در تولید آن و ماهیت زنجیره‌ای بودنش از استحکام و انعطاف بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی شکل می گیرد. از سوی دیگر از نوعی فلز ضد زنگ به نام روی (فرایند روی‌اندود کردن) به عنوان پوشش محافظ در این توری‌ها استفاده می‌شود که در مدت 50 سال بدون زنگ زدگی و اکسیده شدن سالم باقی می‌ماند.

فنس روکش دار پی وی سیدر فنس پی وی سی علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و زنگ زدگی، در مکان‌هایی که زیبایی ظاهری مد نظر باشد مورد استفاده قرار میگیرد. همین طور در مناطقی هم که امکان برق گرفتگی بالا است کاربرد دارد. این توری مانند توری‌های زنجیره‌ای دارای روکشی از فلز گالوانیزه گرم است که در برابر رطوبت و اکسید، مقاومت را به مقدار قابل توجهی بالا می‌برد.

فنس مربعیفنس حصاری مربعی همانطور که از نامش مشخص است دارای یک شکل مقطعی مربع ساده است که در ضخامت و اندازه‌های مختلف تولید و به فروش می‌رسد. در فنس مربعی به طول اضلاع آن چشمه می‌گویند. به طور مثال اگر یک توری فلزی مربعی با اندازه 10 سانت داشته باشیم، در واقع توری چشمه 10 سانتی داریم.

کاربرد فنس

انسان هر روز به دنبال حفظ و مراقبت از اموال و اماکن شخصی خود است. امروزه از انواع فنس برای حفاظت از حریم شخصی و بخش‌های حساس استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای مهم فنس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرکاربردترین محصول برای حصارکشی باغ است. استفاده در مناطق حفاظت شده و خاص به منظور جلوگیری از سقوط افراد و مصالح در ساختمان‌های در حال ساخت به عنوان حصار در اطراف ریل راه آهن

خرید فنس با قیمت مناسب

همانطور که در مطالب بالا گفته شد فنس دارای انواع مختلفی در سایزها و ابعادهای متفاوت است که هر کدام کاربرد و ویژگی‌های خاص خود را دارند. نکته مهمی که در هنگام خرید فنس  باید به آن توجه داشته باشید این است که آن را متناسب با نیاز خود و آب و هوای منطقه انتخاب کنید.

قیمت خرید فنس به چه عواملی بستگی دارد؟

جنس مفتول به کار رفته در تولید توری:همانطور که قبلا گفته شد در تولید فنس از مفتول گالوانیزه گرم یا سرد، مفتول با روکش پی وی سی و مفتول آهنی استفاده می‌شود. کاملا واضح است که هر چقدر کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد قیمت محصول نیز بیشتر می‌شود. در نتیجه هر کدام از این جنس‌ها از نظر کیفیت شرایط مختلفی برای محصول به وجود می‌آورند.

سایز چشمهدر فنساندازه چشمه‌ها از دیگر عوامل موثر بر قیمت نهایی است. به این صورت که هر چقدر قطر چشمه بزرگتر باشد، وزن تمام شده آن در هر متر طول کمتر خواهد بود. در نتیجه قیمت کاهش می‌یابد. در مقابل اگر در هنگام تولید فنس قطر چشمه‌ها کاهش یابد، شاهد افزایش وزن آن بوده و قیمت آن افزایش می‌یابد.

ارتفاع محصول:هر چقدر ارتفاع توری بیشتر باشد، وزن محصول نهایی بیشتر شده و در نتیجه قیمت افزایش می‌یابد.

 

جشنواره نوروزی فروش ویژه فنس در آهن تخفیف

در این مقاله شما را با انواع فنس از نظر جنس و کاربرد آن در اماکن و صنایع مختلف آشنا کردیم. همچنین خرید و عوامل موثر بر قیمت فنس را با هم مرور کردیم و هر کدام از این عوامل را برای بهینه کردن قیمت این محصول مورد بررسی قرار دادیم. در نتیجه با ارجاع به مطالب و نکاتی که در بالا ذکر شد می‌توانید این محصول را نسبت به نیاز خود و البته شرایط کاری مورد نظر تهیه کنید. همچنین با مراجعه به سایت آهن تخفیف و استفاده از جشنواره نوروزی آهن تخفیف از قیمت‌های اقتصادی و مقرون به صرفه فنس و انواع مدل‌های آن بهره‌مند شوید. کارشناسان آهن تخفیف آماده ارائه‌ی خدمات و راهنمایی‌های لازم به مشتریان گرامی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به شرایط جشواره نوروزی فروش ویژه فنس به سایت آهن تخفیف (www.ahantakhfif.comمراجعه نمایید و یا از کانال‌های ارتباطی زیر با این شرکت تماس بگیرید.

نشانی: تهران، اتوبان آزادگان - بازار بزرگ آهن مکان - فاز 1 شرقی - پلاک 28 و 29

کد پستی: 1881633155

شماره های تماس: 02155511555

پست الکترونیکی: info@ahantakhfif.com 

"این مطلب تبلیغاتی است"

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار