سردار نقدی:

جمهوری اسلامی مهد مردم سالاری است

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه انقلاب به رأی مردم ارزش داد، گفت: جمهوری اسلامی مهد مردم سالاری است. ۴۴ سال است انقلاب کرده است و همه چیز به رأی مردم است.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: همه شما ماجرای شاهچراغ را دیدید که چه گذشت. افرادی بدون داشتن آثاری از انسانیت به این محیط می‌روند و تیراندازی می‌کنند. فرزندی که در آغوش مادرش پناه برده هر دو را شهید می‌کنند.این از حد از قساوت و ناجوانمردی برای کسانی است که برای عبادت رفته‌اند و قصد جنگیدن ندارند توسط تروریست‌ها روا شده است.


وی افزود: امروز قدر شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس و مدافعان حرم را بهتر می‌دانیم. آمریکایی‌ها چندین هزار نفر تروریست داعشی را تربیت کردند و به جان منطقه انداختند تا انقلاب و نظام و مقاومت را تحت شعاع قرار دهند. این نقشه آمریکایی‌ها اگر محقق می‌شد خدا می‌داند ما در چندین ده سال درگیر جنگ بین المذهبی می‌شدیم.


سردار نقدی در اجتماع مردمی اصناف تراز شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: داعشی ها که اسیرشان را در قفس زنده زنده می‌سوزاندند و از آن لذت می‌بردند و فیلمش را هم پخش می‌کردند. آنها کسانی بودند که سر کودکان را بریده و با گوشت بدنشان کباب درست می‌کردند.


وی تصریح کرد: این مدافعان حرم و شهید سلیمانی بودند که مقابل آنها ایستادند و آنها را شکست دادند. داعشی ها حدود ۹۰ درصد خاک سوریه را گرفته بودند و دمشق را در محاصره قرار داده بودند و رعب و وحشت فراوانی را در مقابل دیگران ایجاد کرده بودند. اما فداکاری شهید سلیمانی و مدافعان حرم آنها را از میان برداشت.


نقدی افزود: همان زمان رسانه‌های دشمن مکرر تبلیغ می‌کردند که چرا مردم ایران باید به سوریه بروند و در آنجا کمک کنند. در واقع برنامه دشمنان بود که داعشی ها به مرز ایران برسند. متأسفانه برخی هم در داخل می‌گفتند ما خودمان اینجا فقیر داریم چرا برای سوریه و عراق باید کمک کنیم. واقعیت آن است کار رسانه‌های دشمن وارونه کردن واقعیت هاست.


وی تاکید کرد: حاج قاسم سلیمانی را شهید کردند در حالی که او رهبر مبارزه با تروریسم بود، اما به او اتهام زدند که خود تروریست است و این دو با یکدیگر خیلی فرق دارد. آیا شهید سلیمانی که اگر روزی به فرزند شهیدی زنگ نمی‌زد آن روز آرام نداشت می‌تواند رهبر تروریست‌ها باشد؟ غربی‌ها این تصویر دروغین و مجازی را می‌سازند و منتشر می‌کنند. امروز در هر صحنه‌ای که نگاه کنید غیرواقعی سازی آنها را می‌بینید.


نقدی در سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مهد مردم سالاری است. ۴۴ سال است انقلاب کرده است و همه چیز به رأی مردم است. در حالی که در گذشته یک جباری بر سر کار بود. فرزندش جانشین او می‌شد چون فرزند او است و رأی مردم جایی را نداشت اما انقلاب آمد به رأی مردم ارزش داد. طبق قانون اساسی با رأی مردم، دولت، مجلس، شورای شهر انتخاب می‌شوند و رهبر هم با رأی نمایندگان مردم انتخاب می‌شود و انتخابات در کشور ما یک ساعت زودتر یا دیرتر از موعد برگزار نشده است.


 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار