معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

حاج قاسم ناجی دختران و پسران خاورمیانه است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی از وی به عنوان ناجی دختران و پسران خاورمیانه و ایران اسلامی یاد کرد.

 به گزارش پایگاه خبری افشاگری، روح الله سلگی شامگاه دوشنبه در یادواره سرداران و ۴۶۵ شهید والامقام شهرستان نوشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: سردار سلیمانی توانست منطقه پرحادثه خاورمیانه را از حضور داعش پاک کند و حاج قاسم ناجی دختران و پسران خاورمیانه است.


وی با بیان اینکه امروز برخی از کشورهای مدعی حقوق بشر ادعای نوشتن دمکراسی دارند، گفت: حاج قاسم حامی واقعی دختران این سرزمین است.


وی با اظهار اینکه ایران عزیز را جوانان این مرز وبوم و توسط غواصان دست بسته کربلا ۴ و غیره حفظ کردند، افزود: ما با شهیدان عهد می‌بندیم علم خون رنگ آن را حفظ کنیم و نگذاریم انقلاب اسلامی به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.


محمدعلی محسنی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و سردار شهید سلیمانی بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت سبب پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار