مهر گزارش می دهد؛

حضور گسترده مردم دیار شهید سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم کرمان از ساعات ابتدایی امروز با حضور در مسیرها راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر را خلق کردند.

به گزارش پایگاه خبری افشاگری، مردم کرمان از ساعات ابتدایی صبح ۲۲ بهمن با حضور در مسیرهای مشخص شده برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر نشان دادند مردم دیار شهید سلیمانی با بصیرت و آگاهی بالا در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور پر رنگ دارند و مشت محکی به دهان یاوه گویان می‌زنند.


کرمانی‌ها در چهار راه طالقانی جمع شده‌اند و شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، بسیاری از مردم نیز در طول مسیر چهار راه طالقانی تا میدان عاشورا حضور یافته‌اند.


مردم از پیر و جوان آمده‌اند اما آنچه که بیش از هر چیز دیگر خودنمایی می‌کند حضور گسترده نوجوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ است، نوجوانانی که پرچم‌های ایران را در دست دارند و جشن پیروزی انقلاب را بر پا کرده‌اند.


حضور گسترده مردم دیار شهید سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن


پلاکاردهایی با عکس رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی در دست مردم است و پرچم ایران در همه جای مسیر راهپیمایی خودنمایی می‌کند.


پلاکاردهایی با عکس رهبر معظم انقلاب و شهید سلیمانی در دست مردم است و پرچم ایران در همه جای مسیر راهپیمایی خودنمایی می‌کند


برخی از گروه‌های جوانان مسجدی و دانش آموزی نیز در طول مسیر به اجرا سرودهای انقلابی مشغول هستند.


شخصیت‌های و چهره‌های فرهنگی و اجتماعی و علما و مسئولان کرمان نیز در میان مردم حضور دارند و ۲۲ بهمن امسال به نمادی از همدلی اتحاد و یکپارچگی تبدیل شده است.


محمد اسکندری یکی از شهروندان کرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: امسال با توجه به حواشی که دشمن در برخی از مناطق ایجاد کرد مردم با هوشیاری بیشتری در مراسم راهپیمایی شرکت کرده‌اند، بسیاری از افراد که حضور در راهپیمایی را واجب کفایی می‌دانستند حالا از صبح امروز در مسیرهای راهپیمایی حاضر شده‌اند تا بگویند مردم ایران پشتیبان رهبر انقلاب و نظام هستند و اجازه هیچ گونه تحرکی به دشمن نمی‌دهند.


ما لشکر سلیمانی هستیم


وی افزود: مردم می‌دانند که دشمنی‌هایی که طی ماه‌های اخیر انجام پشت پشت پرده‌ای جز کشورهای خود فروخته منطقه، اسرائیل و آمریکا ندارد و هدف این کشورها را هم تضعیف و ضربه به ایران است.


وی با اشاره به وصیت نامه شهید سلیمانی افزود: در وصیتنامه شهید سلیمانی می‌بینیم که بارها از مردم کرمان خواسته شده که پشتیبان ولایت و نظام باشند و ایران را به حرم تشبیه کرده‌اند.


وی افزود: امسال هم جای شهید سلیمانی در میان مردم خالی است اما خون شهدا از روزهای ابتدایی مبارزات انقلابی تا امروز خورشان و جوشان است و برکت همین خون‌ها اجازه هیچ گونه تعدی به کشور نمی‌دهد.


ما نوجوانان پشتوانه انقلاب هستیم


زهرا حسنی یک نوجوان کرمانی نیز در گفتگو با مهر بیان کرد: امروز همه آماده‌اند تانشان دهند این انقلاب پشتوانه مردمی دارد و اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به نظام اسلامی وارد شود.


حضور گسترده مردم دیار شهید سلیمانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن


وی افزود: دشمن سعی می‌کند با ایجاد شبهه در بین جوانان آنها را از آرمان‌های انقلاب دور کند اما ما جوانان ایران هوشیار هستیم و با دسیسه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان انقلاب آشنا هستیم، جامعه جوان ایران هوشیار است و اجازه هیچ حضوری به دشمن نمی‌دهد.


اینجا شهر حاج قاسم سلیمانی است و مردم این شهر به خصوص نوجوانان در کنار چنین بزرگوارانی پرورش یافته‌اند


محسن محمدی یک نوجوان دیگر کرمانی نیز به خبرنگار مهر گفت: اینجا شهر حاج قاسم سلیمانی است و مردم این شهر به خصوص نوجوانان در کنار چنین بزرگوارانی پرورش یافته‌اند و در کنار یکدیگر متحد و یک دل ایستاده‌ایم و از کشور و آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنیم.


وی افزود: اینجا شهر شهدا است و پایتخت مقاومت اسلامی لقب گرفته است و در این چنین فضایی جایی برای دشمنان نظام وجود ندارد.


وی گفت: امروز آماده ایم تا بگوییم با تمام توانمان پای انقلاب ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمن امنیت و آسایش مردم را به خطر بیندازند.


امروز در گوشه گوشه استان کرمان مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته‌اند و هوای سرد زمستانی نتوانست جلوی حضور گرم و پر شور مردمی را بگیرد که خود را سر باز ولایت می‌دانند و راه فرمانده شهید شهرشان حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهند.





اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار